O wydarzeniu

 

Konferencja Polzak Marketing 2021 „Czego uczy nas pandemia. Marketing rozwiązań w eventach, digitalu i produkcji TV/VIDEO.”

5 edycja wydarzenia, którego celem jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk.

Zapraszamy przedstawicieli marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców!

W programie case studies, prezentacje, prelekcje.

W imieniu organizatorów i panelistów Polzak Marketing serdecznie dziękujemy za Państwa udział w tegorocznej konferencji!

Dziękujemy za udział w 1. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w eventach 2. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w digitalu oraz 3. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w Produkcji TV/VIDEO. Czego uczy nas pandemia?

Na 3 konferencjach gościliśmy wirtualnie ponad 600 uczestników i 41 prelegentów w naszym studio.

30% uczestników tegorocznego Polzak Marketing stanowili przedstawiciele procurementu / zakupów, 35% marketingu, pozostali uczestnicy to agencje, domy produkcyjne, media, działy sprzedaży i HR.

Mamy nadzieję, że prezentowane case studies, wyzwania i sukcesy marek, dyskusje i komentarze eksperckie zasilają naszą branżową wiedzę i doświadczenie.

Pełne video z wydarzeń dostępne są na kanale YouTube SAR:

Marketing rozwiązań w eventach: https://bit.ly/2Uvg2rK
Marketing rozwiązań w digitalu: https://bit.ly/3dToSpQ
Marketing rozwiązań w produkcji tv/video: https://bit.ly/3hBvTgc

Dziękujemy za tegoroczne spotkania i do zobaczenia na Polzak Marketing 2022!

Podsumowanie 3 wydarzenia – Marketing rozwiązań w produkcji TV/Video

W wyjątkowym pod każdym względem roku 2020 producenci zrealizowali niewiele mniej produkcji niż w rekordowym roku 2019. Co pozwoliło utrzymać aktywność? Co się zmieniło? Jak będzie teraz?

Klub Producentów Reklamowych szukał odpowiedzi przeprowadzając Badanie Producentów za rok 2020. Objęło ono 956 zrealizowanych produkcji.

W raporcie zobaczyliśmy: spadek obrotów studiów produkcyjnych przy utrzymaniu wysokiej aktywności realizacyjnej, zacieśnienie bezpośredniej współpracy między reklamodawcami i producentami i wyhamowanie wzrostu zainteresowania modelem wyłącznej współpracy między producentem a reżyserem.

Podczas panelu zaproszeni eksperci podyskutują o tym, co te wnioski mówią o znaczeniu technologii, właściwej relacji biznesowej i kreatywności w produkcji TV / video, szczególnie w nowej rzeczywistości, która właśnie się wyłania.

Dziękujemy wszystkim prelegentom ze strony marketingu, zakupów i agencji.

Byli z nami:

Irena Pobłocka, Menedżer Kategorii Zakupowych Marketing i Wsparcie Biznesu – Vectra
Ewa Krawczyk, WE Regional Procurement Category Manager Sales & Marketing – Carlsberg Group
Agnieszka Kośmicka, Producer – 2012agency
Kacper Sawicki, Chief Executive Officer – Papaya Films
Szymon Gruszecki, CEO / Co-Owner – Graffiti Films
Magdalena Olak, Partner & Managing Director – OTO Film

Gospodarze spotkania:

Julian Dworak – Dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR

Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR


Prowadząca:


red. Iga Kołacz, Magazyn Press.

Podsumowanie 2 wydarzenia 16 czerwca – Marketing rozwiązań w digitalu.

Jak wykorzystywać potencjał digitalu w marketingu? Nowe usługi, nietypowi partnerzy, potencjał technologii i szanse dla przyszłości czyli marketing rozwiązań w digitalu.

O niestandardowych rozwiązaniach w digital marketingu opowiedziały agencje Gameset, Fantasyexpo, Loyalty Point, Semahead, E-Contenta na bazie sukcesów swoich klientów – marek IKEA Group, KFC (AmRest), Black Red White, Grupa Żywiec.

Dziękujemy za Państwa udział! Na spotkanie zarejestrowało się 420 osób!

Dziękujemy wszystkim prelegentom ze strony marketingu, zakupów i agencji.

Byli z nami:

Michał Rogowski, Head of E-Commerce and digital marketing Royal Canin – Mars
Błażej Soniewicki, Managing Partner – E-Contenta
Kamil Górecki, CEO/CO-FOUNDER – Fantasyexpo
Justyna Oracz, Head of Communications – Fantasyexpo
Adam Nowak, Global Loyalty Leader –  IKEA Group
Dominik Zacharewicz – Managing Partner & Co-founder – ‎Loyalty Point
Edyta Frąckowiak, Chief Operating Officer, V-ce President of the Board – Semahead
Michał Karolczyk, Business Development & Marketing Director – Semahead
Artur Molęda, Brand Manager – Grupa Żywiec
Krzysztof Kiełpiński, Account Director – 2012 agency
Piotr Bombol, Chief Strategy Officer – Gameset

Gospodarze spotkania:

Dariusz Andrian, Prezes Zarządu – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Chief Executive Officer – VMLY&R Poland

Mariusz Gerałtowski, Prezes Zarządu – PSML, Procurement Director – Fujitsu

Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Andrzej Zawistowski, Członek Zarządu – PSML, członek Rady Nadzorczej XBS GROUPLS

Podsumowanie 1 wydarzenia 20 maja – Marketing rozwiązań w eventach. 7 wyzwań organizacji eventu w digitalu.

Dziękujemy za Państwa udział! Na spotkanie zarejestrowało się 369 osób!

Dziękujemy wszystkim prelegentom ze strony marketingu, zakupów i agencji. Byli z nami:

Krzysztof Kiełmiński, Dyrektor Biura Komunikacji PKP Energetyka
Jakub Ćwikliński, Wiceprezes Zarządu, Event Director El Padre
Ewa Krupa, Dyrektor Kultury i Rozwoju Orange Polska
Artur Ucher, Prezes Zarządu Imagine Nation
Dawid Bednarski, Creative Director Imagine Nation
Anna Dubaj, Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. Huawei Polska
Łukasz Klimczak, COO Bespoke
Konrad Jan Wielgórski, CEO Bespoke
Łukasz Michałczak, Senior Account Manager Bespoke
Monika Kiełtyka-Michna, Head of Global Procurement Services AstraZeneca
Magdalena Heinrich, Procurement Manager AstraZeneca Pharma Poland
Beata Krajewska-Forysiak, Astra Zeneca, Global Procurement Services
Mariusz Nowak, CEO Ministry of Creativity
Marcin Sienkowski, Head of Marketing OLX.pl
Marta Wojakowska, Creative Event Planner Live Age
Ewelina Zimny, Event Manager Live Age
Dominik Górka, co-CEO i Dyrektor Kreatywny Live Age
Marcin Franczak, Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych Grupa PZU
Rafał Żółtonos, Department Manager/Parts & Accessories KIA
Anna Ufnal, Event Production Director, Plej
Karolina Starkowska, Buyer Lotte Wedel
Dariusz Maciołek, Managing Director BNP Paribas Bank Polska

Dziękujemy Magdalenie Kondas, redaktor naczelnej MeetingPlanner.pl za prowadzenie wydarzenia 1 i 2!

Do zobaczenia na kolejnym wydarzeniu Polzak Marketing – już 23 czerwca!

Gospodarze spotkania

[popup_anything id="1181"]

Andrzej Zawistowski

Członek Zarządu – PSML, członek Rady Nadzorczej XBS GROUPLS

[popup_anything id="1494"]

Dariusz Andrian

Prezes Zarządu – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Chief Executive Officer – VMLY&R Poland

[popup_anything id="1626"]

Julian Dworak

Dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR

[popup_anything id="1185"]

Mariusz Gerałtowski

Prezes Zarządu – PSML, Procurement Director – Fujitsu

[popup_anything id="1169"]

Paweł Tyszkiewicz

Dyrektor Zarządzający – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Prowadzący

[popup_anything id="1416"]

Magdalena Kondas

Redaktor naczelna MeetingPlanner.pl

[popup_anything id="1603"]

Agata Małkowska

Head of departement – “Press” magazine

Prelegenci

[popup_anything id="1511"]

Adam Nowak

Global Loyalty Leader – IKEA Group

[popup_anything id="1635"]

Agnieszka Kośmicka

Producer – 2012agency

[popup_anything id="1279"]

Anna Dubaj

Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. – Huawei Polska

[popup_anything id="1380"]

Anna Ufnal

Event Production Director – Plej

[popup_anything id="1518"]

Artur Molęda

Brand Manager – Grupa Żywiec

[popup_anything id="1285"]

Artur Ucher

Prezes Zarządu – Imagine Nation

[popup_anything id="1289"]

Beata Krajewska – Forysiak

Koordynator wydarzenia ze strony Astra Zeneca, Global Procurement Services

[popup_anything id="1574"]

Błażej Soniewicki

Managing Partner – E-Contenta

[popup_anything id="1293"]

Dawid Bednarski

Creative Director – Imagine Nation

[popup_anything id="1358"]

Dominik Górka

Co-CEO i dyrektor kreatywny Live Age

[popup_anything id="1529"]

Dominik Zacharewicz

Managing Partner & Co-founder – ‎Loyalty Point

[popup_anything id="1534"]

Edyta Frąckowiak

Chief Operating Officer, V-ce President of the Board – Semahead

[popup_anything id="1644"]

Ewa Krawczyk

Procurement Regional Category Manager Marketing & Sales WE – Carlsberg Supply Company Polska S.A.

[popup_anything id="1191"]

Ewa Krupa

Dyrektor Kultury i Rozwoju – Orange Polska

[popup_anything id="1365"]

Ewelina Zimny

Event manager Live Age

[popup_anything id="1686"]

Irena Pobłocka

Menedżer Kategorii Zakupowych Marketing i Wsparcie Biznesu – VECTRA S.A.

[popup_anything id="1298"]

Jakub Ćwikliński

Wiceprezes Zarządu, Event Director – El Padre

[popup_anything id="1584"]

Justyna Oracz

Head of Communications – Fantasyexpo

[popup_anything id="1653"]

Kacper Sawicki

Chief Executive Officer – Papaya Films

[popup_anything id="1541"]

Kamil Górecki

CEO/CO-FOUNDER – Fantasyexpo

[popup_anything id="1302"]

Konrad Jan Wielgórski

CEO – Bespoke

[popup_anything id="1307"]

Krzysztof Kiełmiński

Dyrektor Biura Komunikacji – PKP Energetyka

[popup_anything id="1549"]

Krzysztof Kiełpiński

Account Director – 2012 Agency

[popup_anything id="1369"]

Łukasz Klimczak

COO – Bespoke

[popup_anything id="1398"]

Łukasz Michałczak

Senior Account Manager – Bespoke

[popup_anything id="1311"]

Magdalena Heinrich

Procurement Manager – AstraZeneca Pharma Poland

[popup_anything id="1667"]

Magdalena Olak

dyrektor zarządzającą i wiceprezeska zarządu OTO Film

[popup_anything id="1382"]

Marcin Franczak

Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych – Grupa PZU

[popup_anything id="1315"]

Marcin Sienkowski

Head of Marketing – OLX.pl

[popup_anything id="1319"]

Mariusz Nowak

CEO – Ministry of Creativity

[popup_anything id="1376"]

Marta Wojakowska

Creative event planner Live Age

[popup_anything id="1591"]

Michał Rogowski

Head of E-Commerce i digital marketingu na Polskę, Czechy, Słowację i Kraje Bałtyckie dla marki Royal Canin

[popup_anything id="1555"]

Michał Karolczyk

Business Development & Marketing Director – Semahead

[popup_anything id="1204"]

Monika Kiełtyka – Michna

Head of Global Procurement Services – AstraZeneca

[popup_anything id="1563"]

Piotr Bombol

Chief Strategy Officer – Gameset

[popup_anything id="1323"]

Rafał Żółtonos

Department Manager/Parts & Accessories – Kia Polska

[popup_anything id="1676"]

Szymon Gruszecki

CEO / Co-Owner – Graffiti Films

Organizatorzy

[popup_anything id="923"]
[popup_anything id="934"]
[popup_anything id="937"]
[popup_anything id="942"]

Partnerzy

[popup_anything id="1108"]
[popup_anything id="1136"]
[popup_anything id="1142"]
[popup_anything id="1144"]
[popup_anything id="1139"]
[popup_anything id="1147"]
[popup_anything id="1153"]
[popup_anything id="1157"]

Partnerzy medialni

Kontakt

Magdalena Spisak

Procurement Consultant SAR/ PSML
magdalena.spisak@sar.org.pl
+48 502 150 551

Andrzej Zawistowski

Członek Zarządu PSML
andrzej.zawistowski@psml.pl
+48 695 350 328

Maria Zaremba

Senior Project Manager SAR
maria.zaremba@sar.org.pl
+48 512 609 934

Kontakt dla mediów

Małgorzata Mioduszewska

Communication & PR manager
malgorzata.mioduszewska@sar.org.pl
+48 518 709 855