O wydarzeniu
Konferencja Polzak Marketing 2021 „Czego uczy nas pandemia. Marketing rozwiązań w eventach, digitalu i produkcji TV/VIDEO.”
5 edycja wydarzenia, którego celem jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk.
Zapraszamy przedstawicieli marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców!
W programie case studies, prezentacje, prelekcje.
W imieniu organizatorów i panelistów Polzak Marketing serdecznie dziękujemy za Państwa udział w tegorocznej konferencji!
Dziękujemy za udział w 1. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w eventach 2. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w digitalu oraz 3. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w Produkcji TV/VIDEO. Czego uczy nas pandemia?
Na 3 konferencjach gościliśmy wirtualnie ponad 600 uczestników i 41 prelegentów w naszym studio.
30% uczestników tegorocznego Polzak Marketing stanowili przedstawiciele procurementu / zakupów, 35% marketingu, pozostali uczestnicy to agencje, domy produkcyjne, media, działy sprzedaży i HR.
Mamy nadzieję, że prezentowane case studies, wyzwania i sukcesy marek, dyskusje i komentarze eksperckie zasilają naszą branżową wiedzę i doświadczenie.
Pełne video z wydarzeń dostępne są na kanale YouTube SAR:
Marketing rozwiązań w eventach: https://bit.ly/2Uvg2rK
Marketing rozwiązań w digitalu: https://bit.ly/3dToSpQ
Marketing rozwiązań w produkcji tv/video: https://bit.ly/3hBvTgc
Dziękujemy za tegoroczne spotkania i do zobaczenia na Polzak Marketing 2022!
Podsumowanie 3 wydarzenia – Marketing rozwiązań w produkcji TV/Video
W wyjątkowym pod każdym względem roku 2020 producenci zrealizowali niewiele mniej produkcji niż w rekordowym roku 2019. Co pozwoliło utrzymać aktywność? Co się zmieniło? Jak będzie teraz?
Klub Producentów Reklamowych szukał odpowiedzi przeprowadzając Badanie Producentów za rok 2020. Objęło ono 956 zrealizowanych produkcji.
W raporcie zobaczyliśmy: spadek obrotów studiów produkcyjnych przy utrzymaniu wysokiej aktywności realizacyjnej, zacieśnienie bezpośredniej współpracy między reklamodawcami i producentami i wyhamowanie wzrostu zainteresowania modelem wyłącznej współpracy między producentem a reżyserem.
Podczas panelu zaproszeni eksperci podyskutują o tym, co te wnioski mówią o znaczeniu technologii, właściwej relacji biznesowej i kreatywności w produkcji TV / video, szczególnie w nowej rzeczywistości, która właśnie się wyłania.
Dziękujemy wszystkim prelegentom ze strony marketingu, zakupów i agencji.
Byli z nami:
Irena Pobłocka, Menedżer Kategorii Zakupowych Marketing i Wsparcie Biznesu – Vectra
Ewa Krawczyk, WE Regional Procurement Category Manager Sales & Marketing – Carlsberg Group
Agnieszka Kośmicka, Producer – 2012agency
Kacper Sawicki, Chief Executive Officer – Papaya Films
Szymon Gruszecki, CEO / Co-Owner – Graffiti Films
Magdalena Olak, Partner & Managing Director – OTO Film
Gospodarze spotkania:
Julian Dworak – Dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR
Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Prowadząca:
red. Iga Kołacz, Magazyn Press.
Podsumowanie 2 wydarzenia 16 czerwca – Marketing rozwiązań w digitalu.
Jak wykorzystywać potencjał digitalu w marketingu? Nowe usługi, nietypowi partnerzy, potencjał technologii i szanse dla przyszłości czyli marketing rozwiązań w digitalu.
O niestandardowych rozwiązaniach w digital marketingu opowiedziały agencje Gameset, Fantasyexpo, Loyalty Point, Semahead, E-Contenta na bazie sukcesów swoich klientów – marek IKEA Group, KFC (AmRest), Black Red White, Grupa Żywiec.
Dziękujemy za Państwa udział! Na spotkanie zarejestrowało się 420 osób!
Dziękujemy wszystkim prelegentom ze strony marketingu, zakupów i agencji.
Byli z nami:
Michał Rogowski, Head of E-Commerce and digital marketing Royal Canin – Mars
Błażej Soniewicki, Managing Partner – E-Contenta
Kamil Górecki, CEO/CO-FOUNDER – Fantasyexpo
Justyna Oracz, Head of Communications – Fantasyexpo
Adam Nowak, Global Loyalty Leader – IKEA Group
Dominik Zacharewicz – Managing Partner & Co-founder – Loyalty Point
Edyta Frąckowiak, Chief Operating Officer, V-ce President of the Board – Semahead
Michał Karolczyk, Business Development & Marketing Director – Semahead
Artur Molęda, Brand Manager – Grupa Żywiec
Krzysztof Kiełpiński, Account Director – 2012 agency
Piotr Bombol, Chief Strategy Officer – Gameset
Gospodarze spotkania:
Dariusz Andrian, Prezes Zarządu – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Chief Executive Officer – VMLY&R Poland
Mariusz Gerałtowski, Prezes Zarządu – PSML, Procurement Director – Fujitsu
Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Andrzej Zawistowski, Członek Zarządu – PSML, członek Rady Nadzorczej XBS GROUPLS
Podsumowanie 1 wydarzenia 20 maja – Marketing rozwiązań w eventach. 7 wyzwań organizacji eventu w digitalu.
Dziękujemy za Państwa udział! Na spotkanie zarejestrowało się 369 osób!
Dziękujemy wszystkim prelegentom ze strony marketingu, zakupów i agencji. Byli z nami:
Krzysztof Kiełmiński, Dyrektor Biura Komunikacji PKP Energetyka
Jakub Ćwikliński, Wiceprezes Zarządu, Event Director El Padre
Ewa Krupa, Dyrektor Kultury i Rozwoju Orange Polska
Artur Ucher, Prezes Zarządu Imagine Nation
Dawid Bednarski, Creative Director Imagine Nation
Anna Dubaj, Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. Huawei Polska
Łukasz Klimczak, COO Bespoke
Konrad Jan Wielgórski, CEO Bespoke
Łukasz Michałczak, Senior Account Manager Bespoke
Monika Kiełtyka-Michna, Head of Global Procurement Services AstraZeneca
Magdalena Heinrich, Procurement Manager AstraZeneca Pharma Poland
Beata Krajewska-Forysiak, Astra Zeneca, Global Procurement Services
Mariusz Nowak, CEO Ministry of Creativity
Marcin Sienkowski, Head of Marketing OLX.pl
Marta Wojakowska, Creative Event Planner Live Age
Ewelina Zimny, Event Manager Live Age
Dominik Górka, co-CEO i Dyrektor Kreatywny Live Age
Marcin Franczak, Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych Grupa PZU
Rafał Żółtonos, Department Manager/Parts & Accessories KIA
Anna Ufnal, Event Production Director, Plej
Karolina Starkowska, Buyer Lotte Wedel
Dariusz Maciołek, Managing Director BNP Paribas Bank Polska
Dziękujemy Magdalenie Kondas, redaktor naczelnej MeetingPlanner.pl za prowadzenie wydarzenia 1 i 2!
Do zobaczenia na kolejnym wydarzeniu Polzak Marketing – już 23 czerwca!
Gospodarze spotkania
Andrzej Zawistowski
Członek Zarządu – PSML, członek Rady Nadzorczej XBS GROUPLS
Dariusz Andrian
Prezes Zarządu – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Chief Executive Officer – VMLY&R Poland
Julian Dworak
Dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR
Mariusz Gerałtowski
Prezes Zarządu – PSML, Procurement Director – Fujitsu
Paweł Tyszkiewicz
Dyrektor Zarządzający – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Prowadzący
Magdalena Kondas
Redaktor naczelna MeetingPlanner.pl
Agata Małkowska
Head of departement – “Press” magazine
Prelegenci
Adam Nowak
Global Loyalty Leader – IKEA Group
Agnieszka Kośmicka
Producer – 2012agency
Anna Dubaj
Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. – Huawei Polska
Anna Ufnal
Event Production Director – Plej
Artur Molęda
Brand Manager – Grupa Żywiec
Artur Ucher
Prezes Zarządu – Imagine Nation
Beata Krajewska – Forysiak
Koordynator wydarzenia ze strony Astra Zeneca, Global Procurement Services
Błażej Soniewicki
Managing Partner – E-Contenta
Dawid Bednarski
Creative Director – Imagine Nation
Dominik Górka
Co-CEO i dyrektor kreatywny Live Age
Dominik Zacharewicz
Managing Partner & Co-founder – Loyalty Point
Edyta Frąckowiak
Chief Operating Officer, V-ce President of the Board – Semahead
Ewa Krawczyk
Procurement Regional Category Manager Marketing & Sales WE – Carlsberg Supply Company Polska S.A.
Ewa Krupa
Dyrektor Kultury i Rozwoju – Orange Polska
Ewelina Zimny
Event manager Live Age
Irena Pobłocka
Menedżer Kategorii Zakupowych Marketing i Wsparcie Biznesu – VECTRA S.A.
Jakub Ćwikliński
Wiceprezes Zarządu, Event Director – El Padre
Justyna Oracz
Head of Communications – Fantasyexpo
Kacper Sawicki
Chief Executive Officer – Papaya Films
Kamil Górecki
CEO/CO-FOUNDER – Fantasyexpo
Konrad Jan Wielgórski
CEO – Bespoke
Krzysztof Kiełmiński
Dyrektor Biura Komunikacji – PKP Energetyka
Krzysztof Kiełpiński
Account Director – 2012 Agency
Łukasz Klimczak
COO – Bespoke
Łukasz Michałczak
Senior Account Manager – Bespoke
Magdalena Heinrich
Procurement Manager – AstraZeneca Pharma Poland
Magdalena Olak
dyrektor zarządzającą i wiceprezeska zarządu OTO Film
Marcin Franczak
Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych – Grupa PZU
Marcin Sienkowski
Head of Marketing – OLX.pl
Mariusz Nowak
CEO – Ministry of Creativity
Marta Wojakowska
Creative event planner Live Age
Michał Rogowski
Head of E-Commerce i digital marketingu na Polskę, Czechy, Słowację i Kraje Bałtyckie dla marki Royal Canin
Michał Karolczyk
Business Development & Marketing Director – Semahead
Monika Kiełtyka – Michna
Head of Global Procurement Services – AstraZeneca
Piotr Bombol
Chief Strategy Officer – Gameset
Rafał Żółtonos
Department Manager/Parts & Accessories – Kia Polska
Szymon Gruszecki
CEO / Co-Owner – Graffiti Films
Organizatorzy
Partnerzy
Partnerzy medialni
Kontakt
Magdalena Spisak
Procurement Consultant SAR/ PSML
magdalena.spisak@sar.org.pl
+48 502 150 551
Andrzej Zawistowski
Członek Zarządu PSML
andrzej.zawistowski@psml.pl
+48 695 350 328
Maria Zaremba
Senior Project Manager SAR
maria.zaremba@sar.org.pl
+48 512 609 934
Kontakt dla mediów
Małgorzata Mioduszewska
Communication & PR manager
malgorzata.mioduszewska@sar.org.pl
+48 518 709 855