O wydarzeniu

 

Konferencja Polzak Marketing 2021 “Czego uczy nas pandemia. Marketing rozwiązań w eventach, digitalu i produkcji TV/VIDEO.”

5 edycja wydarzenia, którego celem jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk.

Zapraszamy przedstawicieli marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców!

W programie case studies, prezentacje, prelekcje.

W imieniu organizatorów i panelistów Polzak Marketing serdecznie dziękujemy za Państwa udział w tegorocznej konferencji!

Dziękujemy za udział w 1. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w eventach 2. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w digitalu oraz 3. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w Produkcji TV/VIDEO. Czego uczy nas pandemia?

Na 3 konferencjach gościliśmy wirtualnie ponad 600 uczestników i 41 prelegentów w naszym studio.

30% uczestników tegorocznego Polzak Marketing stanowili przedstawiciele procurementu / zakupów, 35% marketingu, pozostali uczestnicy to agencje, domy produkcyjne, media, działy sprzedaży i HR.

Mamy nadzieję, że prezentowane case studies, wyzwania i sukcesy marek, dyskusje i komentarze eksperckie zasilają naszą branżową wiedzę i doświadczenie.

Pełne video z wydarzeń dostępne są na kanale YouTube SAR:

Marketing rozwiązań w eventach: https://bit.ly/2Uvg2rK
Marketing rozwiązań w digitalu: https://bit.ly/3dToSpQ
Marketing rozwiązań w produkcji tv/video: https://bit.ly/3hBvTgc

Dziękujemy za tegoroczne spotkania i do zobaczenia na Polzak Marketing 2022!

Podsumowanie 3 wydarzenia – Marketing rozwiązań w produkcji TV/Video

W wyjątkowym pod każdym względem roku 2020 producenci zrealizowali niewiele mniej produkcji niż w rekordowym roku 2019. Co pozwoliło utrzymać aktywność? Co się zmieniło? Jak będzie teraz?

Klub Producentów Reklamowych szukał odpowiedzi przeprowadzając Badanie Producentów za rok 2020. Objęło ono 956 zrealizowanych produkcji.

W raporcie zobaczyliśmy: spadek obrotów studiów produkcyjnych przy utrzymaniu wysokiej aktywności realizacyjnej, zacieśnienie bezpośredniej współpracy między reklamodawcami i producentami i wyhamowanie wzrostu zainteresowania modelem wyłącznej współpracy między producentem a reżyserem.

Podczas panelu zaproszeni eksperci podyskutują o tym, co te wnioski mówią o znaczeniu technologii, właściwej relacji biznesowej i kreatywności w produkcji TV / video, szczególnie w nowej rzeczywistości, która właśnie się wyłania.

Dziękujemy wszystkim prelegentom ze strony marketingu, zakupów i agencji.

Byli z nami:

Irena Pobłocka, Menedżer Kategorii Zakupowych Marketing i Wsparcie Biznesu – Vectra
Ewa Krawczyk, WE Regional Procurement Category Manager Sales & Marketing – Carlsberg Group
Agnieszka Kośmicka, Producer – 2012agency
Kacper Sawicki, Chief Executive Officer – Papaya Films
Szymon Gruszecki, CEO / Co-Owner – Graffiti Films
Magdalena Olak, Partner & Managing Director – OTO Film

Gospodarze spotkania:

Julian Dworak – Dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR

Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR


Prowadząca:


red. Iga Kołacz, Magazyn Press.

Podsumowanie 2 wydarzenia 16 czerwca – Marketing rozwiązań w digitalu.

Jak wykorzystywać potencjał digitalu w marketingu? Nowe usługi, nietypowi partnerzy, potencjał technologii i szanse dla przyszłości czyli marketing rozwiązań w digitalu.

O niestandardowych rozwiązaniach w digital marketingu opowiedziały agencje Gameset, Fantasyexpo, Loyalty Point, Semahead, E-Contenta na bazie sukcesów swoich klientów – marek IKEA Group, KFC (AmRest), Black Red White, Grupa Żywiec.

Dziękujemy za Państwa udział! Na spotkanie zarejestrowało się 420 osób!

Dziękujemy wszystkim prelegentom ze strony marketingu, zakupów i agencji.

Byli z nami:

Michał Rogowski, Head of E-Commerce and digital marketing Royal Canin – Mars
Błażej Soniewicki, Managing Partner – E-Contenta
Kamil Górecki, CEO/CO-FOUNDER – Fantasyexpo
Justyna Oracz, Head of Communications – Fantasyexpo
Adam Nowak, Global Loyalty Leader –  IKEA Group
Dominik Zacharewicz – Managing Partner & Co-founder – ‎Loyalty Point
Edyta Frąckowiak, Chief Operating Officer, V-ce President of the Board – Semahead
Michał Karolczyk, Business Development & Marketing Director – Semahead
Artur Molęda, Brand Manager – Grupa Żywiec
Krzysztof Kiełpiński, Account Director – 2012 agency
Piotr Bombol, Chief Strategy Officer – Gameset

Gospodarze spotkania:

Dariusz Andrian, Prezes Zarządu – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Chief Executive Officer – VMLY&R Poland

Mariusz Gerałtowski, Prezes Zarządu – PSML, Procurement Director – Fujitsu

Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Andrzej Zawistowski, Członek Zarządu – PSML, członek Rady Nadzorczej XBS GROUPLS

Podsumowanie 1 wydarzenia 20 maja – Marketing rozwiązań w eventach. 7 wyzwań organizacji eventu w digitalu.

Dziękujemy za Państwa udział! Na spotkanie zarejestrowało się 369 osób!

Dziękujemy wszystkim prelegentom ze strony marketingu, zakupów i agencji. Byli z nami:

Krzysztof Kiełmiński, Dyrektor Biura Komunikacji PKP Energetyka
Jakub Ćwikliński, Wiceprezes Zarządu, Event Director El Padre
Ewa Krupa, Dyrektor Kultury i Rozwoju Orange Polska
Artur Ucher, Prezes Zarządu Imagine Nation
Dawid Bednarski, Creative Director Imagine Nation
Anna Dubaj, Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. Huawei Polska
Łukasz Klimczak, COO Bespoke
Konrad Jan Wielgórski, CEO Bespoke
Łukasz Michałczak, Senior Account Manager Bespoke
Monika Kiełtyka-Michna, Head of Global Procurement Services AstraZeneca
Magdalena Heinrich, Procurement Manager AstraZeneca Pharma Poland
Beata Krajewska-Forysiak, Astra Zeneca, Global Procurement Services
Mariusz Nowak, CEO Ministry of Creativity
Marcin Sienkowski, Head of Marketing OLX.pl
Marta Wojakowska, Creative Event Planner Live Age
Ewelina Zimny, Event Manager Live Age
Dominik Górka, co-CEO i Dyrektor Kreatywny Live Age
Marcin Franczak, Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych Grupa PZU
Rafał Żółtonos, Department Manager/Parts & Accessories KIA
Anna Ufnal, Event Production Director, Plej
Karolina Starkowska, Buyer Lotte Wedel
Dariusz Maciołek, Managing Director BNP Paribas Bank Polska

Dziękujemy Magdalenie Kondas, redaktor naczelnej MeetingPlanner.pl za prowadzenie wydarzenia 1 i 2!

Do zobaczenia na kolejnym wydarzeniu Polzak Marketing – już 23 czerwca!

Gospodarze spotkania

Andrzej Zawistowski

Członek Zarządu – PSML, członek Rady Nadzorczej XBS GROUPLS

Dariusz Andrian

Prezes Zarządu – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Chief Executive Officer – VMLY&R Poland

Julian Dworak

Dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR

Mariusz Gerałtowski

Prezes Zarządu – PSML, Procurement Director – Fujitsu

Paweł Tyszkiewicz

Dyrektor Zarządzający – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Prowadzący

Magdalena Kondas

Redaktor naczelna MeetingPlanner.pl

Agata Małkowska

Head of departement – “Press” magazine

Prelegenci

Adam Nowak

Global Loyalty Leader – IKEA Group

Agnieszka Kośmicka

Producer – 2012agency

Anna Dubaj

Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. – Huawei Polska

Anna Ufnal

Event Production Director – Plej

Artur Molęda

Brand Manager – Grupa Żywiec

Artur Ucher

Prezes Zarządu – Imagine Nation

Beata Krajewska – Forysiak

Koordynator wydarzenia ze strony Astra Zeneca, Global Procurement Services

Błażej Soniewicki

Managing Partner – E-Contenta

Dawid Bednarski

Creative Director – Imagine Nation

Dominik Górka

Co-CEO i dyrektor kreatywny Live Age

Dominik Zacharewicz

Managing Partner & Co-founder – ‎Loyalty Point

Edyta Frąckowiak

Chief Operating Officer, V-ce President of the Board – Semahead

Ewa Krawczyk

Procurement Regional Category Manager Marketing & Sales WE – Carlsberg Supply Company Polska S.A.

Ewa Krupa

Dyrektor Kultury i Rozwoju – Orange Polska

Ewelina Zimny

Event manager Live Age

Irena Pobłocka

Menedżer Kategorii Zakupowych Marketing i Wsparcie Biznesu – VECTRA S.A.

Jakub Ćwikliński

Wiceprezes Zarządu, Event Director – El Padre

Justyna Oracz

Head of Communications – Fantasyexpo

Kacper Sawicki

Chief Executive Officer – Papaya Films

Kamil Górecki

CEO/CO-FOUNDER – Fantasyexpo

Konrad Jan Wielgórski

CEO – Bespoke

Krzysztof Kiełmiński

Dyrektor Biura Komunikacji – PKP Energetyka

Krzysztof Kiełpiński

Account Director – 2012 Agency

Łukasz Klimczak

COO – Bespoke

Łukasz Michałczak

Senior Account Manager – Bespoke

Magdalena Heinrich

Procurement Manager – AstraZeneca Pharma Poland

Magdalena Olak

dyrektor zarządzającą i wiceprezeska zarządu OTO Film

Marcin Franczak

Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych – Grupa PZU

Marcin Sienkowski

Head of Marketing – OLX.pl

Mariusz Nowak

CEO – Ministry of Creativity

Marta Wojakowska

Creative event planner Live Age

Michał Rogowski

Head of E-Commerce i digital marketingu na Polskę, Czechy, Słowację i Kraje Bałtyckie dla marki Royal Canin

Michał Karolczyk

Business Development & Marketing Director – Semahead

Monika Kiełtyka – Michna

Head of Global Procurement Services – AstraZeneca

Piotr Bombol

Chief Strategy Officer – Gameset

Rafał Żółtonos

Department Manager/Parts & Accessories – Kia Polska

Szymon Gruszecki

CEO / Co-Owner – Graffiti Films

Organizatorzy

Partnerzy

Partnerzy medialni

Kontakt

Magdalena Spisak

Procurement Consultant SAR/ PSML
magdalena.spisak@sar.org.pl
+48 502 150 551

Andrzej Zawistowski

Członek Zarządu PSML
andrzej.zawistowski@psml.pl
+48 695 350 328

Maria Zaremba

Senior Project Manager SAR
maria.zaremba@sar.org.pl
+48 512 609 934

Kontakt dla mediów

Małgorzata Mioduszewska

Communication & PR manager
malgorzata.mioduszewska@sar.org.pl
+48 518 709 855

Andrzej Zawistowski

Praktyk biznesu, członek zarządu PSML, wykładowca, członek Rady Nadzorczej XBS GROUPLS Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami d/s logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym. Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym. Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy. Obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej XBS GROUP i wspiera nowatorskiej rozwiązania oferowane przez XBS w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw. Od ponad 10 lat zaangażowany czynnie w tworzenie aktywnego środowiska zakupowego. Od ponad 10 lat pracuje społecznie jako członek Zarządu PSML Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. Odpowiada z ramienia PSML za przygotowanie merytorycznego programu największej w Polsce Konferencji Zakupowej POLZAK. Wykładowca Akademii im. Leona Koźmińskiego – podyplomowe studia „Zarządzanie Zakupami” oraz studia licencjackie „Trendy i Wyzwania w Zakupach XXI wieku”. Wykładowca na Uczelni Łazarskiego – studia licencjackie Logistyka Zaopatrzenia w wymiarze międzynarodowym. Wykładowca Wyższej Szkoły Ekologii i Zarzadzania w Warszawie – studia licencjackie Elementy Łańcucha Dostaw.

Dariusz Andrian

Prezes Zarządu - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Chief Executive Officer - VMLY&R Poland. Dariusz Andrian, jako Chief Executive Officer, kieruje ponad 350-osobowym zespołem agencji VMLY&R Poland realizującej projekty dla wiodących globalnych i lokalnych marek. Działająca w Warszawie i Krakowie agencja ma na swoim koncie już ponad 230 nagród branżowych, w tym Grand Prix w konkursie Cannes Lions w kategorii Glass: Lions for Change i Titanium Lion, Grand ARC Award w konkursie Adweek, Grand Prix Golden Drum, nagrodę D&AD Impact, nagrody festiwalu London International Awards, nagrody w konkursach Jay Chiat i Andy w Nowym Jorku i wiele innych. Pod przewodnictwem Dariusza Andriana VMLY&R Poland zdobyła tytuły: Agencji Roku Cannes Lions w kategorii Good Track, Agencji Roku Effie, Agencji Roku w konkursie kreatywnym KTR, Agencji Roku w konkursie Innovation, Agencji Interaktywnej Roku w konkursie MIXX Awards i Grupy Interaktywnej Roku. Zaliczoną ją również do najczęściej nagradzanych i najbardziej kreatywnych firm na świecie według The Drum World Creative Rankings 2020. Dariusz jest także członkiem Executive Leadership Team VMLY&R na obszar EMEA, gdzie wspiera oddziały agencji i ich klientów w zakresie adaptacji nowych rozwiązań i transformacji cyfrowej. Kieruje też jednym z europejskich Center of Excellence, oferującym klientom i partnerom fachową wiedzę technologiczną i dostęp do skalowalnych rozwiązań z obszarów customer experience, mar-tech i analizy danych. Od 2018 roku jest prezesem zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Często występuje w roli prelegenta na licznych wydarzeniach branżowych, działał w Komitecie Organizacyjnym Effie, był jurorem w konkursie Effie 2018 i 2019. Jest także członkiem Kapituły MIXX Awards IAB i jurorem w konkursie MIXX Awards. Wyróżniony został tytułami: Człowieka Roku IAB Polska, AdMan Roku magazynu Press i Człowieka Reklamy magazynu Brief. Był również członkiem Facebook Client Advisory Board. Dariusz jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz na Międzywydziałowych Indywidualnych Studiach Humanistycznych. Z branżą reklamową związany od ponad 22 lat, z czego ostatnie 12 lat z agencją VMLY&R (wcześniej VML) a także z agencjami sieciowymi DDB i McCann.

Julian Dworak

Dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR. W różnych rolach od ponad dwudziestu lat związany z mediami i branżą komunikacji marketingowej. Pracował po stronie zamawiających i realizujących produkcje, był ekspertem Dialogu Branżowego Białej Księgi Komunikacji Marketingowej. Zarządzał działem produkcji agencji JWT Warsaw (WPP), pracował jako producent w Opus Film, wspierając komunikację m.in. Orange, Danone, Grupy Żywiec, PZU, Kraft, McDonalds i wielu innych reklamodawców. Był pomysłodawcą i współzałożycielem Klubu Producentów Reklamowych. Absolwent Łódzkiej Szkoły Filmowej i Alumni Leadership Academy for Poland.

Mariusz Gerałtowski

Prezes Zarządu PSML, Procurement Director, Fujitsu Lider funkcji i organizacji, pasjonat rozwijania talentów i zespołów. Absolwent MBA z ponad 25 letnim doświadczeniem w korporacjach (P&G, Pepsico, GSK, Novartis, Fujitsu). Przez 8 lat pracował w Szwajcarii, kierując funkcją na poziomie regionu (Emerging Growth Markets, Europe) oraz globalnym. Realizował transformacyjne programy dla funkcji zakupowych, buduje i realizuje strategie dla organizacji i przedsięwzięć. Ma głęboką wiarę w kapitał ludzki i aspirację budowania z Polski centrum kompetencji łańcucha dostaw na skalę Europy. Jako prezes zarządu PSML zainicjował między innymi programy angażujące środowisko biznesowe w procesy edukacyjne czy działania na rzecz zmniejszania niepewności przy równoczesnym podnoszeniu elastyczności na runku pracy.

Paweł Tyszkiewicz

Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR / Magister Filozofii, Pracował jak konsul (1991-1996) w Los Angeles i Montrealu. Założyciel i Dyrektor Generalny (1996-2000) firmy Polonia Cup – organizator Mistrzostw Polski w Wyścigach Motocyklowych i importer motocykli Ducati.Pracował(2000-2003) jako manager i trener w firmach szkoleniowych Cedho i Chiltern. Od 2003 zarządza Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Od 2005 jest członkiem zarządu ZKDP, w latach 2007-2009 Prezesem Rady Reklamy. Od 2010 jest prezesem stowarzyszenia AdArtis i członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej z siedzibą w Brukseli (The European Association of Communications Agencies – EACA).

Magdalena Kondas

Redaktor naczelna MeetingPlanner.pl. Prowadzi portal branży eventowej MeetingPlanner.pl, którego misją jest dostarczanie informacji, narzędzi oraz budowanie społeczności branży eventowej i jej rozwój. MeetingPlanner.pl jest także organizatorem konkursu MP Power Awards® i Kreatywny Roku Branży Eventowej.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała polonistykę i dziennikarstwo, ale od kilkunastu lat zajmuje się branżą eventową. Jako PR-owiec współpracowała z agencjami eventowymi. Przez kilka lat prowadziła branżowy magazyn „MICE Poland”. Jest członkiem jury konkursów MP Power Awards®, Kreatywny Roku Branży Eventowej. Dyrektor programowa konferencji Event Biznes. Przewodnicząca Rady Biznesu Szkoły Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie. Prowadzi zajęcia z zakresu przemysłu spotkań, organizacji wydarzeń oraz mediów w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie oraz w ramach studium Event Management.

Agata Małkowska – Szozda

Od 10 lat związana z „Pressem” jako szef redakcyjnego dziełu Reklama, Marketing, PR . Wcześniej przez 13 lat była dziennikarzem „ Media i marketing Polska”, w którym również zajmowała się rynkiem reklamy. Juror wielu konkursów reklamowych, w tym od ponad dwóch dekad uczestniczy w obradach międzynarodowego konkursu Epica Awards, a także w konkursach Hipnózis Ad festival ( Węgry), była jurorem Marble Rainbow ( festiwalem reklamy kreatywnej krajów wyszehradzkich ) , czy polskich Złotych Orłach lub Grand Video Award. Spiker i moderator na wielu konferencjach branżowych, m.in. Golden Drum.
Autorka książki „ 101 reklam, które musisz” znać, wydanej przez „Press”.

Adam Nowak

Global Loyalty Leader - IKEA Group. Większość ludzi myśli, że to klient powinien być loyalny wobec twojej marki. Ale tak naprawdę to twoja marka powinna być lojalna wobec klienta. Z tym przesłaniem niemalże od początków swojej kariery zawodowej związany jestem z marketingiem IKEA. Od dziesięciu lat zajmuję się lojalnością, CRM oraz digital transformation ulubionej marki 160 milionów Klubowiczów IKEA Family na świecie. Od lat zabiegam o ich zainteresowanie, nieustannie dając im ważne powody, aby wracali i zostawiali ślady – informacje o tym, kim są i co lubią. Dzięki temu mogę spełniać ich indywidualne oczekiwania i być partnerem na ich drodze lepszego życia w domu.

Agnieszka Kośmicka

Anna Dubaj

Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. - Huawei Polska. Absolwentka Politechniki Warszawskiej. Posiada ponad 10-cio letnie doświadczenie w marketingu w branży rozrywkowej, produkcyjnej oraz technologicznej. W Huawei od ponad dwóch lat odpowiada za marketing Enterprise Business Group oraz Cloud & AI Business Group.

Anna Ufnal

Event Production Director - Plej. Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego. W branży eventowej działa od ponad 20 lat. Wcześniej związana z agencjami Allegro i Prowokator. W funkcji dyrektora produkcji od 2007 roku. Od 2014 zarządza działem produkcji eventowych w Plej. Pracowała dla takich klientów jak: Oriflame Polska, Bank Millennium, PZU, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Empik, L’Oreal Professionnel i Discovery.

Artur Molęda

Brand Manager - Grupa Żywiec

Artur Ucher

Artur Ucher – CEO agencji event marketingowej - Imagine Nation, oraz członek zarządu agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej Focus Nation. Wcześniej ściśle współpracował ze znanym i cenionym w Warszawie Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny w obszarze organizacji projektów komercyjnych, jak również prowadził projekty specjalne w Polskiej Telefonii Cyfrowej ERA. Absolwent Germanistyki Kollegium Języków Obcych Uniwersytetu Łódzkiego, Stosunków Międzynarodowych na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Prawa Niemieckiego i Europejskiego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Zarządzania Przedsiębiorstwem w Ośrodku Badań Integracji Europejskiej na Uniwersytecie Gdańskim.

Beata Krajewska – Forysiak

Koordynator wydarzenia ze strony Astra Zeneca, Global Procurement Services. Doświadczony koordynator z 14 letnim doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach. Od czasu dołączenia do AstraZeneca w 2018 roku, Beata aktywnie angażuje się w organizację eventów organizowanych przez Warsaw Site.Odpowiedzialna za koordynację eventów w Global Procurement Services, zawsze szuka możliwości do nawiązania współpracy w celu szerzenia wartości Great Place to Work. W GPS Beata zaangażowana jest w strategiczne projekty mające na celu rozwój i doskonalenie standardów pracy w dziale. Swoim doświadczeniem wspiera inicjatywy modernizujące współprace i wymianę doświadczeń pomiędzy trzema biurami GPS na świecie. Przed dołączeniem do AstraZeneca, Beata zajmowała się koordynacją marketingu w regionach Europy Wschodniej, zarządzała administracją biurową, koordynowała eventy oraz organizowała konferencje prasowe. Niezwykle energiczna, ciepła i pozytywna osoba przekierowującą swój entuzjazm w pracę. Absolwentka Warszawskiej Szkoły Zarządzania na kierunku Zarządzanie ze specjalizacją Marketing. Fanka uniwersum Harry’ego Potter’a. Typowy Geek, w wolnym czasie Beata spędza czas ze swoim mężem oraz trzema kotami grając w gry komputerowe oraz oglądając filmy.

Błażej Soniewicki

Managing Partner - E-Contenta. Jestem COO E-Contenta, startupu zajmującego się dystrybucją kontentu w sieci, w oparciu o unikalny silnik wykorzystujący sztuczną inteligencję. Z reklamą jestem związany od ponad 20 lat, pracowałem m. in. w BBDO, Saatchi & Saatchi, Arc. Swoją praktyczną wiedzę i doświadczenie wykorzystuje jako wykładowca w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego. Projekty w których brałem udział były wielokrotnie nagradzane i wyróżniane w czołowych festiwalach w Polsce i za granicą, między innymi.

Dawid Bednarski

Creative Director – Imagine Nation. Studiował filozofię a wychowała go Klubokawiarnia Chłodna25. Kiedyś promotor kultury i PR-wiec, a od 2013 roku kreatywny eventowy. Zdobywał doświadczenie w agencjach Walk Events i Silver Plate, zaś aktualnie kieruje kreacją w agencji Imagine Nation jako dyrektor kreatywny. Otrzymał nagrodę Kreatywnego Roku Branży Eventowej 2015 i od tamtej pory jest członkiem kapituły konkursu. Od ośmiu lat medytuje, a od dwóch jest certyfikowanym nauczycielem mindfulness. Wierzy, że prawdziwa kreatywność pojawia się wtedy, kiedy spojrzymy na temat ze świeżością dziecka - potem przychodzi dorosły i nadaje temu realny kształt.

Dominik Górka

Co-CEO i dyrektor kreatywny Live Age. Marketer, dyrektor kreatywny. W MICE od ponad 2 dekad. 1996-1999 manager i dyrektor marketingu Haxel. Od 1999 założyciel i dyrektor kreatywny Live Age (Grupa Manta). Partner w Spice4Space. Wierzy, że dobra kreacja to skutek strategii. Twórca konceptów kreatywnych, kampanii i scenariuszy dla liderów branż (m.in. Microsoft, RASP, OLX, Husqvarna). Współproducent Digital Dragons, największego eventu B2B gamedevu w Europie Centralnej. Wprowadził do polskiego marketingu pojęcie „komunikacja live“. Prowadzi wystąpienia publiczne i zajęcia akademickie. Członek Zarządu KAE SAR oraz Członek MPI Poland Chapter i Krakow Network. Współzałożyciel Krakow Event Business Meetup. Bloger Think Mice. Od wiosny 2021 stale w MeetingPlanner. Nominowany do MPPA 2018 i 2020. Od 2021 w JazzKultura (autorskie audycje: „/serio“ i „wszystko wolno“).

Dominik Zacharewicz

Managing Partner & Co-founder - ‎Loyalty Point. Przez ponad 10 lat byłem związany z grupą EURO RSCG / HAVAS, gdzie byłem odpowiedzialny za strategię spółki specjalizującej się w obszarze CRM oraz budowę regionalnego HUB kompetencji CRM. Od roku 2014 buduje Loyalty Point – już ponad 120 osobowy team specjalizujący się w CRM i Data Science. Wspólnie z fantastycznym zespołem stworzyłem od podstaw i wdrożyłem najbardziej rozpoznawalne i nagradzane projekty CRM na polskim rynku – IKEA FAMILY, SMYK, Decathlon, Vision Express i wiele innych. Projekty te należą do najbardziej skutecznych i efektywnych w swoich branżach czego dowodem jest ponad 20 nagród za osiągane wyniki – w tym Effie, Grand Prix Golden Arrow i Loyalty Awards. Prywatnie tata Amelki i Julki, zapalony zawodnik górskich etapowych wyścigów MTB, wyścigów szosowych oraz regat żeglarskich. Wierzę w empatię, która pozwala nam lepiej rozumieć ludzi i poznać jacy są wielcy. Tworzę i wspieram angażujące programy lojalnościowe, które budują biznes i wspierają wielkie brandy. Szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy brakuje wrażliwości na sygnały płynące od konsumentów i kiedy mamy do czynienia z tak dużym szumem komunikacji marek, jest to wielkie wyzwanie.

Edyta Frąckowiak

Chief Operating Officer, V-ce President of the Board – Semahead. W branży digital od ponad 13 lat. Od 2017 rozwija agencję Semahead z pozycji Wiceprezesa Zarządu - odpowiada za współtworzenie i wdrażanie strategii biznesowej spółki. Doświadczenie zdobywała w projektach badawczych, PR i marketingu afiliacyjnym skupiając się na tworzeniu strategii performance. Przez 6 lat związana z Interia.pl, odpowiadała za rozwój pozareklamowych źródeł przychodów. Posiadaczka certyfikatu Strategy & Planning Digital Marketing Institute oraz DIMAQ Professional. Entuzjastka podejścia klientocentrycznego – praktyk dostarczania innowacji i rozwijania biznesu za pomocą narzędzi service design.

Ewa Krawczyk

Procurement Regional Category Manager Marketing & Sales WE - Carlsberg Supply Company Polska S.A. Ekspert zakupowy z ponad 20 letnim doświadczeniem w korporacjach Reader’s Digest, Unilever, Philip Morris. Zorientowana na cel i współpracę. Skoncentrowana na poszukiwaniu innowacji i optymalnych rozwiązań. Wierzy, że rolą Procurementu jest postawa skierowaną na tworzenie wartości i wzrost organizacji. Współodpowiedzialna za przeprowadzenie i wdrożenie z sukcesem nowego procesu zakupowego i Rostera domów produkcyjnych w Carlsberg West Europe.

Ewa Krupa

Dyrektor Kultury i Rozwoju w Orange Polska. Kieruje komunikacją wewnętrzną i odpowiada za rozwój kompetencji ludzi w Orange. Wierzy, że kluczem do sukcesu firm jest kreatywność i zaangażowanie pracowników oraz wykorzystanie potencjału nowych technologii, by wydobywać z nich to, co najlepsze dla ludzi. Promotorka różnorodności w biznesie, korporacyjnych rebeliantów, pełna entuzjazmu i pomysłów liderka programu zmiany kultury organizacyjnej w Orange. Prywatnie mama Aleksandra, Kaliny i Jeremiego, z którymi dzieli swoje pasje i radość życia. Biega maratony, jest vege, ambasadorka idei Green i zrównoważonego rozwoju.

Ewelina Zimmny

Event manager Live Age. Doświadczenie zdobywała w sieciowych agencjach warszawskich. Od dwóch lat w Live Age. Event manager projektów m.in. Microsoft, RASP People Awards, OLX.

Irena Pobłocka

Menedżer Kategorii Zakupowych Marketing i Wsparcie Biznesu - VECTRA S.A. Marketingiem zajmuje się od 20 lat. Doświadczenia zdobywała zarówno po stronie agencji mediowej, działu marketingu, jak również reprezentując stronę zakupową klienta. Przez wiele lat odpowiadała za komunikację marketingową marki LOTOS. Aktualnie prowadzi doradztwo marketingowe i pracuje dla działu zakupów Grupy Vectra jako menedżer kategorii marketing. Zorientowana na cele biznesowe, strategię marketingową buduje biorąc pod uwagę rolę różnych obszarów w firmie i długookresową efektywność bieżących działań. Wierzy, że partnerskie relacje między marketerem a agencją umożliwiają realizację złożonych, kreatywnych projektów w zgodzie z zasadą win-win.

Jakub Ćwikliński

Wiceprezes Zarządu, Event Director w agencji El Padre. Producent projektów eventowych i komunikacyjnych z wieloletnim doświadczeniem w branży. Zaczynał na Mazurach jako instruktor żeglarstwa oraz organizator rejsów turystycznych i szkoleniowych. Od 2011 roku pracuje w agencjach eventowych realizując krajowe i zagraniczne projekty. W 2014 związał się z agencją El Padre, gdzie systematycznie zdobywał doświadczenie i awansował. Od 2020 roku jest udziałowcem i Wiceprezesem spółki. Odpowiada za realizację i nadzór nad kluczowymi projektami. Producent nominowanych i nagradzanych projektów, m.in. "Daj się oświecić" (Złote Spinacze 2018), "Podaj Zmianę" (MP Power Projekt 2019). Białostoczanin zasymilowany w Warszawie, aby następnie przenieść się na wieś, a kiedyś pewnie na Mazury…

Justyna Oracz

Head of Communications – Fantasyexpo. Justyna Oracz, Manager marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. W Fantasyexpo zajmuje się marketingiem oraz public & media relations. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Potrafi skutecznie łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Kacper Sawicki

Chief Executive Officer - Papaya Films. Kacper Sawicki to producent reklamowy i filmowy, który udowodnił, że biznes i kreatywność mogą iść w parze. W 2006 roku założył studio Papaya Films, zajmujące się produkcją content’u reklamowego a także tworzeniem autorskich treści filmowych. Papaya Films szybko stała się najbardziej cenioną firmą produkcyjną w Polsce, a obecnie prowadzi biura również w Londynie, Lizbonie i Nowym Jorku. Na koncie ma ponad 2500 kampanii reklamowych oraz blisko 100 nagród branżowych, w tym pięć kolejnych tytułów Domu Produkcyjnego Roku KTR, Grand Prix na festiwalu Cannes Lions i wiele innych. Papaya Films jest też pionierem w kwestiach działań z zakresu odpowiedzialności biznesu, neutralności klimatycznej oraz diversity & inclusion. Kacper Sawicki został wyróżniony w 2021 roku tytułem adWO/MAN przyznawanym przez magazyn Press, jest też jurorem w kategorii Film Craft podczas tegorocznego festiwalu Cannes Lions. Inicjator i szef najbardziej uznanego konkursu dla młodych twórców filmowych – Papaya Young Directors. Wydawca portalu filmowego Papaya.Rocks.

Kamil Górecki

CEO/CO-FOUNDER – Fantasyexpo. Założyciel agencji gamingowej Fantasyexpo. Ekspert marketingu gamingowego. Najprawdopodobniej wie wszystko o najpopularniejszych grach komputerowych i esporcie a relacje z gwiazdami to jego specjalność. Na co dzień odpowiada za rozwój relacji z influencerami oraz kluczowymi klientami. Z powodzeniem zrealizował setki kampanii, które wielokrotnie były nagradzane i wyróżniane w różnych konkursach

Konrad Jan Wielgórski

CEO - Bespoke. Założyciel i prezes zarządu agencji *Bespoke, współwłaściciel agencji reklamowej The Bar. Z marketingiem związany od dekady. Przed narodzinami *Bespoke pierwsze marketingowe kroki, jako account, w kilku agencjach eventowych i reklamowych. Poza sportami walki i podróżami, niezmiennie z pasją opowiada o event marketingu, incentive travel i programach wsparcia sprzedaży.

Krzysztof Kiełmiński

Dyrektor Biura Komunikacji - PKP Energetyka. Ekspert z zakresu public relations i komunikacji wewnętrznej, z kilkunastoletnim doświadczeniem budowanym w wielu branżach – m.in. IT, energetycznej i konsultingowej. Obecnie kieruje biurem komunikacji w jednej z czołowych polskich spółek energetycznych - PKP Energetyka, która od września 2015 r. jest własnością międzynarodowego funduszu inwestycyjnego CVC Capital Partners. Umiejętności zdobywał pracując przez 6 lat w jednej z największych polskich agencji PR (ComPress S.A.), a także w dużych firmach informatycznych (home.pl i Asseco Poland). Prowadził również własną agencję PR. Zaczynał jako dziennikarz w wydawnictwie Computer Graphics Studio.

Krzysztof Kiełpiński

Account Director - 2012 Agency. Od ponad 13 lat, zajmuje się wprowadzaniem nowatorskich działań marketingowych w komunikacji marek. Rozpoczął w Pegasus Group, gdzie rozwijał platformę B2B dla Mercedes-Benz Polska. Kolejno pracował w Focus Media Group, gdzie był odpowiedzialny m.in. za markę Jack Daniel’s  i wprowadzenie jej w świat digitalu w Polsce,  poprzez nowatorski projekt Jack’s Custom oraz w JWT Poland gdzie odpowiadał za realizację kampanii 360 dla Mazdy. Od 4 lat pracuje w 2012 Agency, gdzie m.in. współtworzy ewolucję Planety Warka z klasycznej męskiej i ATL-owej wizji świata do świata nowoczesnego, omni-channelowego, adresującego nowe pokolenie mężczyzn i bazującego na gamingu – Warka Planet of Gamers.

Łukasz Klimczak

COO – Bespoke.

Z branżą spotkań związany od kilkunastu lat. Od 2014 roku współwłaściciel i Członek Zarządu agencji *Bespoke. Prezes Zarządu Fundacji *Bespoke. Aktywista, wspierający od początku pandemii rynek spotkań i wydarzeń – członek Tugether, a potem członek Sztabu Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Od początku 2021 roku pełni rolę Członka Zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR.

Łukasz Michałczak, Senior Account Manager – Bespoke

Magdalena Heinrich

Procurement Manager - AstraZeneca Pharma Poland. Z wykształcenia hotelarz, licencjonowany organizator imprez, magister dziennikarstwa. Ekspert zakupowy i branżowy m.in. w obszarze eventów. Laureatka nagrody MP Power Awards w kategorii: Meeting Planner w Dziale Zakupów. Ambasadorka partnerstwa we współpracy. Liderka grupy roboczej obszaru eventowego w ramach projektu „Biała Księga Komunikacji Marketingowej”. Jurorka w konkursach: Effie Awards, PROCON Awards oraz MP POWER Awards. Nie morsuje.

Magdalena Olak

Dyrektor zarządzającą i wiceprezeska zarządu OTO Film.Magda działa na polskim rynku reklamowym od lat 90. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w strukturach polskich i sieciowych agencji reklamowych jako producentka i szefowa działu produkcji. W 2006 r założyła i zarządzała studiem produkcyjnym TANK, które zrealizowało ponad 200 filmów – głównie reklamowych. Była też koproducentką filmu fabularnego „Słodki koniec dnia”, nagrodzonego na Sundance Film Festival i Międzynarodowym Festiwalu Kina Niezależnego Off Camera. W 2020 roku studia TANK i OTO Film połączyły się a Magda została dyrektorką zarządzającą połączonej struktury. W latach 2017–2019 należała do Zarządu KPR, dalej aktywnie wspiera prace nad wprowadzaniem standardów branżowych. Wierzy w siłę edukacji, długofalowe i partnerskie relacje oraz możliwość łączenia działań CSR z biznesem. Prywatnie doskonali swoje umiejętności w hodowli pomidorów w warunkach miejskich, marzy o zorganizowaniu branżowego turnieju tenisowego, a długie urlopy spędza w kamperze.

Marcin Franczak

Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych – Grupa PZU. Od ponad 10 lat związany jest z branżą ubezpieczeniową. Jego żywiołem jest organizacja eventów po stronie Klienta. Na swoim koncie ma kilkaset realizacji, które spotkały się z bardzo dobrym odbiorem. Odnajduje się także w tematyce komunikacji wewnętrznej, marketingu czy sponsoringu sportowym. Jest otwarty na nowe wyzwania a każdy nowy projekt podejmuje z wielkim entuzjazmem. W jego słowniku nie znajdziemy słów „nie da się”. Głęboko wierzy, że na wszystko jest rozwiązanie. W wolnym czasie jest człowiekiem orkiestrą. Gra na gitarze, śpiewa i tańczy. Uwielbia podróżować, chodzić po górach, czy pływać. Kilka lat temu na pokładzie jachtu przepłynął Atlantyk. Jego marzeniem jest wspólny występ z U2.

Marcin Sienkowski

Head of Marketing OLX.pl. Komunikacją i marketingiem zajmuje się od 16 lat. Od 7 lat odpowiedzialny za marketing OLXa. W komunikacji stawia na nietuzinkowe myślenie, oryginalne pomysły i partnerski klimat współpracy. Być może dlatego przygotowywane przez niego kampanie tak często nagradzane są zarówno w kraju, jak i za granicą, a on sam otrzymał tytuł AD Marketera 2019 przyznawany przez magazyn Press. Nominowany do Osobowości Roku MP Power Awards 2020 w kategorii „Marketer lub Właściciel Biznesowy”. A realizowany przez niego wspólnie z agencją Live Age, digitalowy event OLX Know How 2021, otrzymał trzy nominacje w Global Eventex Awards. Lubi, kiedy profesjonalizm w pracy łączy się z dobrą zabawą.

Mariusz Nowak

Związany z branżą event & live marketing od ponad 25 lat. Wiceprezes i członek zarządu agencji Ministry Of Creativity. Agencja otrzymała wiele nagród za współorganizację i obsługę 25-lecia Inter Cars SA na Stadionie Narodowym w Warszawie. Organizował dwie edycje światowego festiwalu muzycznego Day Glow, który jako pierwszy proponował paint party w Polsce. Współorganizował BMW Pit Lane Park F1 w Warszawie. Szczególne wyróżnienia otrzymał za INOA Trophy - ogólnopolski cykl pokazów w technologii 3D, przygotowany dla L'Oreal Polska. Zasiadał przez 2 kadencje w Zarządzie Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, jest członkiem Rady Programowej magazynu THINK MICE. Dwukrotnie także miał przyjemność zasiadać w jury konkursu EFFIE Awards w Polsce. W roku 2016 otrzymał wyróżnienie jako Rzetelny Dostawca podczas Procon/Polzak. Ponadto jest jednym z członków założycieli "sztabu kryzysowego" branży MICE - #TUGETHER.

Marta Wojakowska

Creative event planner Live Age. Od 4 lat creative event planner w agencji Live Age. Współautorka konceptów kreatywnych m.in.  dla Microsoft, OLX, RASP, WP i COMARCH. Wcześniej specjalista m.in. komunikacji w Konferencje AGORA odpowiedzialna za komunikację m.in. wszystkich edycji European VR/AR Congress i projektu Dobra Energia.

Michał Rogowski

Head of E-Commerce i digital marketingu na Polskę, Czechy, Słowację i Kraje Bałtyckie dla marki Royal Canin. Ma wieloletnie i bardzo szerokie doświadczenie w marketingu. Jego ekspertyza to zarówno strategia marketingowa, budowanie marek, jak digital marekting, trade marketing a od niedawna specjalizuje się w działaniach wspierających e-commerce. Te doświadczenia Michał zdobywał w 3 segmentach produktowych zarówno w Polsce, jak i w rolach regionalnych (Europe, Rosja, Eurazja, Europa Centralna). Zorientowany na łączenie innowacyjności, kreatywności i strategii w budowaniu silnych, dystynktywnych  marek, a także efektywne działania komunikacyjne realizowane w oparciu o dane. Odpowiedzialny był za sukces takich marek jak: Snickers, Orbit, Airwaves, Witnerfresh, obecnie prowadzi komunikację digitalową i e-commerce dla Royal Canin.

Michał Karolczyk

Business Development & Marketing Director – Semahead. Marketer i PR-owiec z dekadą doświadczenia, które zdobywał w krakowskich agencjach, jak również „po stronie klienta” w branżach energetycznej i nieruchomości. Specjalista od budowania wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego organizacji, twórca strategii komunikacji (także kryzysowej) w mediach, ekspert inżynierii przekazu słownego i wizualnego, entuzjasta brand designu i metodyk pracy kreatywnej.  Od trzech lat zżyty z agencją Semahead, gdzie obecnie pełni funkcję Dyrektora Marketingu i Rozwoju. Pomaga także klientom agencji w budowie strategii performance marketingu, realizując warsztaty z wykorzystaniem narzędzi metodologii design thinking.

Monika Kiełtyka - Michna

Head of Global Procurement Services - AstraZeneca. Wyróżnia się jako doświadczony lider w transformacji obszarów biznesowych, profesjonalny negocjator z dużym doświadczeniem w zarządzaniu wielomilionowymi wydatkami firm. Jest osobą zorientowaną na cele, która koncentruje się na osiąganiu strategicznych celów firm poprzez wdrażanie programów zmian. Dołączyła do AstraZeneca z Kenya Airways, gdzie kierowała zmianą linii lotniczej i prowadziła strategiczne projekty. Wcześniej była odpowiedzialna za konsolidację zaplecza i osadzenie wspólnych usług zakupowych w PLL LOT, gdzie zajmowała stanowisko Dyrektora Generalnego.

Piotr Bombol

Chief Strategy Officer – Gameset. Z wykształcenia ekonomista, pasjonat gier komputerowych i esportu. Najpierw w DDB&tribal odpowiadał za strategię interaktywną dla McDonald’s i TMobile Polska oraz prowadził dział social media. Następnie w Deloitte Digital tworzył usługi na pograniczu reklamy i consultingu. Obecnie we własnej agencji marketingu gamingowego Gameset, która zajmuje się łączeniem marek ze społecznościami graczy.

Rafał Żółtonos

Department Manager/Parts & Accessories - Kia Polska. Kierownik działu części i akcesoriów w Kia Polska. Z motoryzacją związany z od dziecka, a profesjonalnie od 23 lat, z marką Kia od przeszło 18. Prywatnie oprócz motoryzacji fan nowych technologii (żeby nie powiedzieć, że gadżeciaż). Mąż i ojciec małej córki. Uwielbia piłkę nożną, ale tylko sam w nią grając. W bramce (czy na bramce?) :)

Szymon Gruszecki

CEO / Co-Owner – Graffiti Films. Szymon Gruszecki od 9 lat związany jest z Graffiti Films, początkowo jako dyrektor zarządzający, a od 2018 roku, wraz z Kacprem Wantołą i Franciszkiem Rogalą, jako właściciel studia i jednocześnie jego szef. Graffiti Films to jedna z najstarszych na rynku firm produkcyjnych, która zrealizowała ponad tysiąc reklam i wiele usług produkcyjnych dla klientów, także teledysków. Od kilu lat pod nowymi rządami skutecznie odbudowuje rynkową pozycję, zdobywając uznanie branży i stając się silnym rynkowym konkurentem.  Gruszecki, nim zajął się produkcją, był współzałożycielem niezależnego wydawnictwa. Później spędził pięć lat w MTV Networks jako szef produkcji. Pracował również jako pierwszy asystent reżysera przy polskich i zagranicznych filmach fabularnych. Ponadto był szefem produkcji w Red Bull Polska, a także redaktorem naczelnym miesięcznika „Red Bulletin”. Prywatnie wraz z rodziną podróżuje, surfuje, jeździ na snowboardzie lub biega ze swoim ukochanym psem instagramerem @smokthedragon

PSML

Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów - Polish Supply Management Leaders (PSML) to największy w branży aktywny NETWORK, zrzeszający profesjonalistów z obszaru zarządzania łańcuchem dostaw. Misją PSML jest rozwijanie Polski jako centrum kompetencji w obszarze łańcucha dostaw na skalę Europy. PSML jest forum wymiany poglądów, doświadczeń i wiedzy w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i zakupów. Współpracując z partnerami z różnych środowisk tworzy i promuje dobre praktyki biznesowe oraz, we współpracy z uczelniami i biznesem prowadzi intensywne działania na rzecz rozwoju kompetencji i kadr. PSML jest dziś wiarygodną instytucją, realizującą w szerokich partnerstwach programy takie jak: www.dobryprzetarg.pl , www.topyoung100.pl , www.cloudnine.com.pl , www.konferencja-proconpolzak.pl , www.niezwalniam.pl , Klub CPO, PSME, Konkurs Lider Zakupów i wiele innych o których można przeczytać na www.psml.pl Pracujemy nad profesjonalną ofertą wspierania rozwoju, podnoszenia efektywności organizacji oraz włączania biznesu w procesy edukacyjne. Ofertę opieramy na wypracowanych mechanizmach, trwale wiążących twórców z sukcesem przedsięwzięcia.

Strona internetowa

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, są to obecnie 124 podmioty: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także prowadzenie badań branżowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA). W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions.
Strona internetowa
https://sar.org.pl/

Klub Agencji Eventowych SAR

Klub Agencji Eventowych SAR powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. W jego skład wchodzą wiodące agencje event marketingowe działające na polskim rynku, które spółpracują ze wszystkimi czołowymi na rynku podmiotami zajmującymi się event marketingiem w Polsce. Członkami KAE są liderami w branży marketingu eventowego – najbardziej angażującej formy komunikacji. Rolą Klubu jest również tworzenie i promowanie wysokich standardów i dobrych praktyk oraz edukacja rynku, w zakresie szerokorozumianego event marketingu.
Strona internetowa
https://kae.com.pl/

Klub Producentów Reklamowych

Klub Producentów Reklamowych SAR powołany został w styczniu 2018 roku w celu promocji efektywnego postępowania w obszarze produkcji filmów reklamowych, wspierania doskonalenia umiejętności zawodowych producentów i rozwoju wiedzy o produkcji reklamowej oraz promowania produkcji reklamowej jako profesjonalnego działania w obszarze komunikacji marketingowej. Obecnie w skład KPR wchodzi osiem domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Graffiti, Lucky Luciano, Opus Film, OTO, Papaya i Watchout. Klub działa w strukturach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i jest członkiem europejskiej federacji organizacji branżowych producentów filmów reklamowych CFP-E.
Strona internetowa

BOOSTMEET - Ministry of Creativity wspólnie z platformą eventową Meeting Application stworzyła usługę na miarę nowych czasów i potrzeb klienta. Nowa usługa łączy kompetencje agencji event & online experience ze sprawdzoną, bezpieczną i bardzo funkcjonalną platformą do realizacji wydarzeń digitalowych oraz hybrydowych. W jednym miejscu klient otrzymuje pełną, spersonalizowaną obsługę pozwalającą zoptymalizować działania, koszty, oszczędzić czas i siły na przygotowanie wydarzenia. Usługa www.boosmeet.com pozwala na zintegrowanie i skoordynowanie działań specjalistów z różnych branż, co znacząco wpływa na podniesienie efektywności działania.

Strona internetowa

El Padre - Tworzymy doświadczenia
Łącząc profesjonalizm z wizją opracowujemy i realizujemy eventy dopasowane każdorazowo do potrzeb klienta, tworząc jego wyjątkowe doświadczenia ze spotkań, gali, konferencji, pokazów, a także różnego rodzaju działań marketingowych. Wrażenia, których dostarczamy cieszą się uznaniem naszych klientów, dzięki czemu w badaniu Millward Brown dla „Media i Marketing Polska” uzyskaliśmy tytuł najczęściej polecanej przez nich agencji eventowej. Nasz zespół to kompozycja kompetencji, kreatywności i rzetelności. Od przeszło 13 lat tworzymy doświadczenie sektora MICE i chętnie dzielimy się nim zarówno z klientami, jak również przyjaciółmi z branży.

Więcej na www.elpadre.pl

Media Service to kompleksowa obsługa techniczna i logistyczna twojego wydarzenia:
• Nagłośnienie
• Oświetlenie
• Multimedia
• Podesty i konstrukcje
• Scenografia
• Studia do produkcji wydarzeń online:
- Studio 360 w Sokołowie k. Janek
- Partner techniczny 2side studios na PGE Narodowym
- Partner techniczny w studiach NOVOTEL CENTRUM
• Partnerska i przejrzysta współpraca na każdym etapie realizacji projektu
• Zgrana ekipa specjalistów w dziedzinie techniki eventowej
• Pełny support techniczny - od koncepcji projektu po udaną realizację
Za naszą skutecznością przemawia:
• Ponad 60 osobowy zespół project managerów, realizatorów oraz techników
• Duże zasoby sprzętowe
• Doskonale wyposażony dział scenograficzny
• Wsparcie projektowe, wizualizacje, plany techniczne

http://www.mediaservice24.pl/

MEETING APPLICATION to platforma eventowa /aplikacja wspierająca realizację wydarzeń online/offline o każdym charakterze i dla nieomal niegraniczonej liczby uczestników. Posiada prostą konfigurację opartą na intuicyjnej obsłudze i bardzo użytecznych narzędziach jak np. edytowalne treści. Dzięki temu możliwe jest efektywne zarządzanie wydarzeniem w prosty sposób oraz zwiększenie zaangażowania użytkowników. Funkcjonalności Platformy: LEANDING PAGE z dostępem do agendy wydarzenia w czasie rzeczywistym i powiadomień push, informacjami o fimie/marce, profili prelegentów/mówców/gości specjalnych, do materiałów merytorycznych i promocyjnych, stref partnerów/sponsorów, STREAMING wydarzenia, NETWORKING pomiędzy uczestnikami,OGÓLNY CHAT z możliwością moderacji lub wyłączenia go,QUIZ z automatycznym zliczaniem punktów uczestników, WERSJA MOBILNA na smartfony.Meeting Application pojawiło się już na 6 kontynentach i w 17 krajach Klienci: SAMSUNG, COTY, COCA COLA, SANOFI, REEBOK. SHELL, DHL, BAYER, ACCOR HOTELS, UPC,

Strona: www.meetingapplication.com

Transmisjalive - W transmisjelive od 2009 roku zajmujemy się realizacją transmisji TV i streamingiem. Realizujemy transmisje z eventów, wydarzeń muzycznych, kulturalnych i sportowych w całej Polsce. Do dyspozycji klientów oddajemy 2 wozy transmisyjne, 4 zestawy mobilne do streamingu, 20 kamer, studio greenscreen w Warszawie i 2 reżyserki w technologii remote production. Od ponad 11 lat obsługujemy najważniejsze wydarzenia w Polsce. Nasza elastyczność i najwyższa jakość usług streamingowych przełożyły się na zaufanie klientów, wśród których są m.in. PZPN, Kancelaria Premiera, KSW, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, Parlament Europejski i wiodące agencje eventowe w Polsce. Transmitowaliśmy też Prezydenta.

Strona - https://transmisjelive.pl

MINISTRY OF CREATIVITY - Agencja oferująca zintegrowane usługi oraz rozwiązania ONLINE / OFFLINE w zakresie EVENT i DIGITAL MARKETINGU oraz PRODUKCJI FILMOWYCH. Budując kompletne, różnorodne projekty komunikacyjne wokół eventu w różnorodny sposób łączy live z digitalem włączając odbiorcę do współtworzenia doświadczania. Agencja proponuje rozwiązania dedykowane markom i zgodne z ich osobowością, w tym:
• kreuje całościowo wydarzenia tworząc content merytoryczny i komunikacyjny z profesjonalną obsługą organizacyjną /produkcyjną/ logistyczną dla wydarzeń online&offline,
• produkuje filmy dla potrzeb wydarzeń online&offline z tworzeniem scenariuszy filmów, sesji nagraniowych, postprodukcji i montażem filmów video, także z podkładami lektorskimi,
• zapewnia oprawę graficzną wydarzeń online&offline z animacjami 2D i 3D,
• buduje strategie wsparcia sprzedaży i promocji produktu w oparciu o Machine Learning,
• oferuje planowanie, tworzenie i wdrażanie kampanii reklamowych w sieci - Google Ads search, Google Display Network, w serwisie You Tube,
• zapewnia kampanie PR w social media, w tym monitoring mediów, analitykę webową/social media oraz badania audytoriów mediowych,
• realizuje kreatywne wysyłki materiałów promocyjnych klienta,
• koordynuje współpraę z influencerami w zakresie promocji produktów marki.
Klienci Agencji to m.in: Loreal Polska, Parfums Christian Dior, AstraZeneca, Volvo Cars Poland, Inter Cars, Cersanit, Land Rover/Jaguar i wiele innych.

Strona: www.ministryofcreativity.pl