O wydarzeniu

 

Konferencja Polzak Marketing 2021 “Czego uczy nas pandemia. Marketing rozwiązań w eventach, digitalu i produkcji TV/VIDEO.”

5 edycja wydarzenia, którego celem jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk.

Zapraszamy przedstawicieli marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców!

W programie case studies, prezentacje, prelekcje.

1. wydarzenie

20 maja | godz. 15:00 – 16:30

Marketing rozwiązań w eventach. 7 wyzwań organizacji eventu w digitalu.

Agenda 1. wydarzenia.

Prowadząca:

Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl

 

Wyzwanie 1: Attention. Uwaga odbiorcy najtrudniejszym zadaniem.

Prelegenci:

– Krzysztof Kiełmiński, Dyrektor Biura Komunikacji – PKP Energetyka

– Jakub Ćwikliński, Wiceprezes Zarządu, Event Director – El Padre

 

Wyzwanie 2: New normal. Co po pandemii?

Prelegenci:

– Ewa Krupa, Dyrektor Kultury i Rozwoju – Orange Polska

– Artur Ucher, Prezes Zarządu – Imagine Nation

– Dawid Bednarski, Creative Director – Imagine Nation

 

Wyzwanie 3: Frekwencja, wiedza, zasięgi. Czym warto wygrać z realem?

Prelegenci:

– Anna Dubaj, Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. – Huawei Polska

– Łukasz Klimczak, COO – Bespoke

– Konrad Jan Wielgórski, CEO – Bespoke

– Łukasz Michałczak, Senior Account Manager – Bespoke

 

Wyzwanie 4: Wspólne przeżywanie w digitalu. Cyfrowa rzeczywistość, realne emocje.

Prelegenci:

– Magdalena Heinrich, Procurement Manager – AstraZeneca Pharma Poland

– Monika Kiełtyka – Michna, Head of Global Procurement Services – AstraZeneca

– Beata Krajewska – Forysiak, Koordynator wydarzenia ze strony Astra Zeneca, Global Procurement Services

– Mariusz Nowak, CEO – Ministry of Creativity

 

Wyzwanie 5: Wsparcie marki i sprzedaży. Czy digital dowozi?

Prelegenci:

– Marcin Sienkowski, Head of Marketing – OLX.pl

– Marta Wojakowska, Creative Event Planner – Live Age

– Ewelina Zimny, Event Manager – Live Age

– Dominik Górka, co-CEO i Dyrektor Kreatywny – Live Age

 

Wyzwanie 6: Dobry zakup. Co naprawdę kupujemy?

Prelegenci:

– Marcin Franczak, Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych – Grupa PZU

– Rafał Żółtonos, Department Manager/Parts & Accessories – KIA

– Anna Ufnal, Event Production Director, Plej

 

Wydarzenie zamknie komentarz ekspercki przedstawicieli procurementu i marketingu do tematu pt. „Projekt komunikacyjny. Jak wykorzystać potencjał digitalu”.

2. wydarzenie

10 czerwca | godz. 15:00 – 16:30

Marketing rozwiązań w digitalu.

3. wydarzenie

23 czerwca | godz. 15:00 – 16:30

Marketing rozwiązań w produkcji tv / video.

Gospodarze spotkania

Paweł Tyszkiewicz

Dyrektor Zarządzający – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Andrzej Zawistowski

Członek Zarządu – PSML, członek Rady Nadzorczej XBS GROUPLS

Mariusz Gerałtowski

Prezes Zarządu – PSML, Procurement Director – Fujitsu

Prowadząca

Magdalena Kondas

Redaktor naczelna MeetingPlanner.pl

Prelegenci

Anna Dubaj

Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. – Huawei Polska

Anna Ufnal

Event Production Director – Plej

Artur Ucher

Prezes Zarządu – Imagine Nation

Beata Krajewska – Forysiak

Koordynator wydarzenia ze strony Astra Zeneca, Global Procurement Services

Dawid Bednarski

Creative Director – Imagine Nation

Dominik Górka

Co-CEO i dyrektor kreatywny Live Age

Ewa Krupa

Dyrektor Kultury i Rozwoju – Orange Polska

Ewelina Zimny

Event manager Live Age

Jakub Ćwikliński

Wiceprezes Zarządu, Event Director – El Padre

Konrad Jan Wielgórski

CEO – Bespoke

Krzysztof Kiełmiński

Dyrektor Biura Komunikacji – PKP Energetyka

Łukasz Klimczak

COO – Bespoke

Łukasz Michałczak

Senior Account Manager – Bespoke

Magdalena Heinrich

Procurement Manager – AstraZeneca Pharma Poland

Marcin Franczak

Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych – Grupa PZU

Marcin Sienkowski

Head of Marketing – OLX.pl

Mariusz Nowak

CEO – Ministry of Creativity

Marta Wojakowska

Creative event planner Live Age

Monika Kiełtyka – Michna

Head of Global Procurement Services – AstraZeneca

Rafał Żółtonos

Department Manager/Parts & Accessories – Kia Polska

Organizatorzy

Partnerzy

Partnerzy medialni

Kontakt

Magdalena Spisak

Procurement Consultant SAR/ PSML
magdalena.spisak@sar.org.pl
+48 502 150 551

Andrzej Zawistowski

Członek Zarządu PSML
andrzej.zawistowski@psml.pl
+48 695 350 328

Maria Zaremba

Senior Project Manager SAR
maria.zaremba@sar.org.pl
+48 512 609 934

Kontakt dla mediów

Małgorzata Mioduszewska

Communication & PR manager
malgorzata.mioduszewska@sar.org.pl
+48 518 709 855

Paweł Tyszkiewicz

Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR / Magister Filozofii, Pracował jak konsul (1991-1996) w Los Angeles i Montrealu. Założyciel i Dyrektor Generalny (1996-2000) firmy Polonia Cup – organizator Mistrzostw Polski w Wyścigach Motocyklowych i importer motocykli Ducati.Pracował(2000-2003) jako manager i trener w firmach szkoleniowych Cedho i Chiltern. Od 2003 zarządza Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Od 2005 jest członkiem zarządu ZKDP, w latach 2007-2009 Prezesem Rady Reklamy. Od 2010 jest prezesem stowarzyszenia AdArtis i członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej z siedzibą w Brukseli (The European Association of Communications Agencies – EACA).

Andrzej Zawistowski

Praktyk biznesu, członek zarządu PSML, wykładowca, członek Rady Nadzorczej XBS GROUPLS Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami d/s logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym. Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym. Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy. Obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej XBS GROUP i wspiera nowatorskiej rozwiązania oferowane przez XBS w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw. Od ponad 10 lat zaangażowany czynnie w tworzenie aktywnego środowiska zakupowego. Od ponad 10 lat pracuje społecznie jako członek Zarządu PSML Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. Odpowiada z ramienia PSML za przygotowanie merytorycznego programu największej w Polsce Konferencji Zakupowej POLZAK. Wykładowca Akademii im. Leona Koźmińskiego – podyplomowe studia „Zarządzanie Zakupami” oraz studia licencjackie „Trendy i Wyzwania w Zakupach XXI wieku”. Wykładowca na Uczelni Łazarskiego – studia licencjackie Logistyka Zaopatrzenia w wymiarze międzynarodowym. Wykładowca Wyższej Szkoły Ekologii i Zarzadzania w Warszawie – studia licencjackie Elementy Łańcucha Dostaw.

Mariusz Gerałtowski

Prezes Zarządu PSML, Procurement Director, Fujitsu Lider funkcji i organizacji, pasjonat rozwijania talentów i zespołów. Absolwent MBA z ponad 25 letnim doświadczeniem w korporacjach (P&G, Pepsico, GSK, Novartis, Fujitsu). Przez 8 lat pracował w Szwajcarii, kierując funkcją na poziomie regionu (Emerging Growth Markets, Europe) oraz globalnym. Realizował transformacyjne programy dla funkcji zakupowych, buduje i realizuje strategie dla organizacji i przedsięwzięć. Ma głęboką wiarę w kapitał ludzki i aspirację budowania z Polski centrum kompetencji łańcucha dostaw na skalę Europy. Jako prezes zarządu PSML zainicjował między innymi programy angażujące środowisko biznesowe w procesy edukacyjne czy działania na rzecz zmniejszania niepewności przy równoczesnym podnoszeniu elastyczności na runku pracy.

Magdalena Kondas

Redaktor naczelna MeetingPlanner.pl. Prowadzi portal branży eventowej MeetingPlanner.pl, którego misją jest dostarczanie informacji, narzędzi oraz budowanie społeczności branży eventowej i jej rozwój. MeetingPlanner.pl jest także organizatorem konkursu MP Power Awards® i Kreatywny Roku Branży Eventowej.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała polonistykę i dziennikarstwo, ale od kilkunastu lat zajmuje się branżą eventową. Jako PR-owiec współpracowała z agencjami eventowymi. Przez kilka lat prowadziła branżowy magazyn „MICE Poland”. Jest członkiem jury konkursów MP Power Awards®, Kreatywny Roku Branży Eventowej. Dyrektor programowa konferencji Event Biznes. Przewodnicząca Rady Biznesu Szkoły Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie. Prowadzi zajęcia z zakresu przemysłu spotkań, organizacji wydarzeń oraz mediów w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie oraz w ramach studium Event Management.

Anna Dubaj

Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. - Huawei Polska. Absolwentka Politechniki Warszawskiej. Posiada ponad 10-cio letnie doświadczenie w marketingu w branży rozrywkowej, produkcyjnej oraz technologicznej. W Huawei od ponad dwóch lat odpowiada za marketing Enterprise Business Group oraz Cloud & AI Business Group.

Anna Ufnal

Event Production Director - Plej. Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego. W branży eventowej działa od ponad 20 lat. Wcześniej związana z agencjami Allegro i Prowokator. W funkcji dyrektora produkcji od 2007 roku. Od 2014 zarządza działem produkcji eventowych w Plej. Pracowała dla takich klientów jak: Oriflame Polska, Bank Millennium, PZU, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Empik, L’Oreal Professionnel i Discovery.

Artur Ucher

Artur Ucher – CEO agencji event marketingowej - Imagine Nation, oraz członek zarządu agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej Focus Nation. Wcześniej ściśle współpracował ze znanym i cenionym w Warszawie Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny w obszarze organizacji projektów komercyjnych, jak również prowadził projekty specjalne w Polskiej Telefonii Cyfrowej ERA. Absolwent Germanistyki Kollegium Języków Obcych Uniwersytetu Łódzkiego, Stosunków Międzynarodowych na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Prawa Niemieckiego i Europejskiego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Zarządzania Przedsiębiorstwem w Ośrodku Badań Integracji Europejskiej na Uniwersytecie Gdańskim.

Beata Krajewska – Forysiak

Koordynator wydarzenia ze strony Astra Zeneca, Global Procurement Services. Doświadczony koordynator z 14 letnim doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach. Od czasu dołączenia do AstraZeneca w 2018 roku, Beata aktywnie angażuje się w organizację eventów organizowanych przez Warsaw Site.Odpowiedzialna za koordynację eventów w Global Procurement Services, zawsze szuka możliwości do nawiązania współpracy w celu szerzenia wartości Great Place to Work. W GPS Beata zaangażowana jest w strategiczne projekty mające na celu rozwój i doskonalenie standardów pracy w dziale. Swoim doświadczeniem wspiera inicjatywy modernizujące współprace i wymianę doświadczeń pomiędzy trzema biurami GPS na świecie. Przed dołączeniem do AstraZeneca, Beata zajmowała się koordynacją marketingu w regionach Europy Wschodniej, zarządzała administracją biurową, koordynowała eventy oraz organizowała konferencje prasowe. Niezwykle energiczna, ciepła i pozytywna osoba przekierowującą swój entuzjazm w pracę. Absolwentka Warszawskiej Szkoły Zarządzania na kierunku Zarządzanie ze specjalizacją Marketing. Fanka uniwersum Harry’ego Potter’a. Typowy Geek, w wolnym czasie Beata spędza czas ze swoim mężem oraz trzema kotami grając w gry komputerowe oraz oglądając filmy.

Dawid Bednarski

Creative Director – Imagine Nation. Studiował filozofię a wychowała go Klubokawiarnia Chłodna25. Kiedyś promotor kultury i PR-wiec, a od 2013 roku kreatywny eventowy. Zdobywał doświadczenie w agencjach Walk Events i Silver Plate, zaś aktualnie kieruje kreacją w agencji Imagine Nation jako dyrektor kreatywny. Otrzymał nagrodę Kreatywnego Roku Branży Eventowej 2015 i od tamtej pory jest członkiem kapituły konkursu. Od ośmiu lat medytuje, a od dwóch jest certyfikowanym nauczycielem mindfulness. Wierzy, że prawdziwa kreatywność pojawia się wtedy, kiedy spojrzymy na temat ze świeżością dziecka - potem przychodzi dorosły i nadaje temu realny kształt.

Dominik Górka

Co-CEO i dyrektor kreatywny Live Age. Marketer, dyrektor kreatywny. W MICE od ponad 2 dekad. 1996-1999 manager i dyrektor marketingu Haxel. Od 1999 założyciel i dyrektor kreatywny Live Age (Grupa Manta). Partner w Spice4Space. Wierzy, że dobra kreacja to skutek strategii. Twórca konceptów kreatywnych, kampanii i scenariuszy dla liderów branż (m.in. Microsoft, RASP, OLX, Husqvarna). Współproducent Digital Dragons, największego eventu B2B gamedevu w Europie Centralnej. Wprowadził do polskiego marketingu pojęcie „komunikacja live“. Prowadzi wystąpienia publiczne i zajęcia akademickie. Członek Zarządu KAE SAR oraz Członek MPI Poland Chapter i Krakow Network. Współzałożyciel Krakow Event Business Meetup. Bloger Think Mice. Od wiosny 2021 stale w MeetingPlanner. Nominowany do MPPA 2018 i 2020. Od 2021 w JazzKultura (autorskie audycje: „/serio“ i „wszystko wolno“).

Ewa Krupa

Dyrektor Kultury i Rozwoju w Orange Polska. Kieruje komunikacją wewnętrzną i odpowiada za rozwój kompetencji ludzi w Orange. Wierzy, że kluczem do sukcesu firm jest kreatywność i zaangażowanie pracowników oraz wykorzystanie potencjału nowych technologii, by wydobywać z nich to, co najlepsze dla ludzi. Promotorka różnorodności w biznesie, korporacyjnych rebeliantów, pełna entuzjazmu i pomysłów liderka programu zmiany kultury organizacyjnej w Orange. Prywatnie mama Aleksandra, Kaliny i Jeremiego, z którymi dzieli swoje pasje i radość życia. Biega maratony, jest vege, ambasadorka idei Green i zrównoważonego rozwoju.

Ewelina Zimmny

Event manager Live Age. Doświadczenie zdobywała w sieciowych agencjach warszawskich. Od dwóch lat w Live Age. Event manager projektów m.in. Microsoft, RASP People Awards, OLX.

Jakub Ćwikliński

Wiceprezes Zarządu, Event Director w agencji El Padre. Producent projektów eventowych i komunikacyjnych z wieloletnim doświadczeniem w branży. Zaczynał na Mazurach jako instruktor żeglarstwa oraz organizator rejsów turystycznych i szkoleniowych. Od 2011 roku pracuje w agencjach eventowych realizując krajowe i zagraniczne projekty. W 2014 związał się z agencją El Padre, gdzie systematycznie zdobywał doświadczenie i awansował. Od 2020 roku jest udziałowcem i Wiceprezesem spółki. Odpowiada za realizację i nadzór nad kluczowymi projektami. Producent nominowanych i nagradzanych projektów, m.in. "Daj się oświecić" (Złote Spinacze 2018), "Podaj Zmianę" (MP Power Projekt 2019). Białostoczanin zasymilowany w Warszawie, aby następnie przenieść się na wieś, a kiedyś pewnie na Mazury…

Konrad Jan Wielgórski

CEO - Bespoke. Założyciel i prezes zarządu agencji *Bespoke, współwłaściciel agencji reklamowej The Bar. Z marketingiem związany od dekady. Przed narodzinami *Bespoke pierwsze marketingowe kroki, jako account, w kilku agencjach eventowych i reklamowych. Poza sportami walki i podróżami, niezmiennie z pasją opowiada o event marketingu, incentive travel i programach wsparcia sprzedaży.

Krzysztof Kiełmiński

Dyrektor Biura Komunikacji - PKP Energetyka. Ekspert z zakresu public relations i komunikacji wewnętrznej, z kilkunastoletnim doświadczeniem budowanym w wielu branżach – m.in. IT, energetycznej i konsultingowej. Obecnie kieruje biurem komunikacji w jednej z czołowych polskich spółek energetycznych - PKP Energetyka, która od września 2015 r. jest własnością międzynarodowego funduszu inwestycyjnego CVC Capital Partners. Umiejętności zdobywał pracując przez 6 lat w jednej z największych polskich agencji PR (ComPress S.A.), a także w dużych firmach informatycznych (home.pl i Asseco Poland). Prowadził również własną agencję PR. Zaczynał jako dziennikarz w wydawnictwie Computer Graphics Studio.

Łukasz Klimczak

COO – Bespoke.

Z branżą spotkań związany od kilkunastu lat. Od 2014 roku współwłaściciel i Członek Zarządu agencji *Bespoke. Prezes Zarządu Fundacji *Bespoke. Aktywista, wspierający od początku pandemii rynek spotkań i wydarzeń – członek Tugether, a potem członek Sztabu Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Od początku 2021 roku pełni rolę Członka Zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR.

Łukasz Michałczak, Senior Account Manager – Bespoke

Magdalena Heinrich

Procurement Manager - AstraZeneca Pharma Poland. Z wykształcenia hotelarz, licencjonowany organizator imprez, magister dziennikarstwa. Ekspert zakupowy i branżowy m.in. w obszarze eventów. Laureatka nagrody MP Power Awards w kategorii: Meeting Planner w Dziale Zakupów. Ambasadorka partnerstwa we współpracy. Liderka grupy roboczej obszaru eventowego w ramach projektu „Biała Księga Komunikacji Marketingowej”. Jurorka w konkursach: Effie Awards, PROCON Awards oraz MP POWER Awards. Nie morsuje.

Marcin Franczak

Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych – Grupa PZU. Od ponad 10 lat związany jest z branżą ubezpieczeniową. Jego żywiołem jest organizacja eventów po stronie Klienta. Na swoim koncie ma kilkaset realizacji, które spotkały się z bardzo dobrym odbiorem. Odnajduje się także w tematyce komunikacji wewnętrznej, marketingu czy sponsoringu sportowym. Jest otwarty na nowe wyzwania a każdy nowy projekt podejmuje z wielkim entuzjazmem. W jego słowniku nie znajdziemy słów „nie da się”. Głęboko wierzy, że na wszystko jest rozwiązanie. W wolnym czasie jest człowiekiem orkiestrą. Gra na gitarze, śpiewa i tańczy. Uwielbia podróżować, chodzić po górach, czy pływać. Kilka lat temu na pokładzie jachtu przepłynął Atlantyk. Jego marzeniem jest wspólny występ z U2.

Marcin Sienkowski

Head of Marketing OLX.pl. Komunikacją i marketingiem zajmuje się od 16 lat. Od 7 lat odpowiedzialny za marketing OLXa. W komunikacji stawia na nietuzinkowe myślenie, oryginalne pomysły i partnerski klimat współpracy. Być może dlatego przygotowywane przez niego kampanie tak często nagradzane są zarówno w kraju, jak i za granicą, a on sam otrzymał tytuł AD Marketera 2019 przyznawany przez magazyn Press. Nominowany do Osobowości Roku MP Power Awards 2020 w kategorii „Marketer lub Właściciel Biznesowy”. A realizowany przez niego wspólnie z agencją Live Age, digitalowy event OLX Know How 2021, otrzymał trzy nominacje w Global Eventex Awards. Lubi, kiedy profesjonalizm w pracy łączy się z dobrą zabawą.

Mariusz Nowak

Związany z branżą event & live marketing od ponad 25 lat. Wiceprezes i członek zarządu agencji Ministry Of Creativity. Agencja otrzymała wiele nagród za współorganizację i obsługę 25-lecia Inter Cars SA na Stadionie Narodowym w Warszawie. Organizował dwie edycje światowego festiwalu muzycznego Day Glow, który jako pierwszy proponował paint party w Polsce. Współorganizował BMW Pit Lane Park F1 w Warszawie. Szczególne wyróżnienia otrzymał za INOA Trophy - ogólnopolski cykl pokazów w technologii 3D, przygotowany dla L'Oreal Polska. Zasiadał przez 2 kadencje w Zarządzie Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, jest członkiem Rady Programowej magazynu THINK MICE. Dwukrotnie także miał przyjemność zasiadać w jury konkursu EFFIE Awards w Polsce. W roku 2016 otrzymał wyróżnienie jako Rzetelny Dostawca podczas Procon/Polzak. Ponadto jest jednym z członków założycieli "sztabu kryzysowego" branży MICE - #TUGETHER.

Marta Wojakowska

Creative event planner Live Age. Od 4 lat creative event planner w agencji Live Age. Współautorka konceptów kreatywnych m.in.  dla Microsoft, OLX, RASP, WP i COMARCH. Wcześniej specjalista m.in. komunikacji w Konferencje AGORA odpowiedzialna za komunikację m.in. wszystkich edycji European VR/AR Congress i projektu Dobra Energia.

Monika Kiełtyka - Michna

Head of Global Procurement Services - AstraZeneca. Wyróżnia się jako doświadczony lider w transformacji obszarów biznesowych, profesjonalny negocjator z dużym doświadczeniem w zarządzaniu wielomilionowymi wydatkami firm. Jest osobą zorientowaną na cele, która koncentruje się na osiąganiu strategicznych celów firm poprzez wdrażanie programów zmian. Dołączyła do AstraZeneca z Kenya Airways, gdzie kierowała zmianą linii lotniczej i prowadziła strategiczne projekty. Wcześniej była odpowiedzialna za konsolidację zaplecza i osadzenie wspólnych usług zakupowych w PLL LOT, gdzie zajmowała stanowisko Dyrektora Generalnego.

Rafał Żółtonos

Department Manager/Parts & Accessories - Kia Polska. Kierownik działu części i akcesoriów w Kia Polska. Z motoryzacją związany z od dziecka, a profesjonalnie od 23 lat, z marką Kia od przeszło 18. Prywatnie oprócz motoryzacji fan nowych technologii (żeby nie powiedzieć, że gadżeciaż). Mąż i ojciec małej córki. Uwielbia piłkę nożną, ale tylko sam w nią grając. W bramce (czy na bramce?) :)

PSML

Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów - Polish Supply Management Leaders (PSML) to największy w branży aktywny NETWORK, zrzeszający profesjonalistów z obszaru zarządzania łańcuchem dostaw. Misją PSML jest rozwijanie Polski jako centrum kompetencji w obszarze łańcucha dostaw na skalę Europy. PSML jest forum wymiany poglądów, doświadczeń i wiedzy w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i zakupów. Współpracując z partnerami z różnych środowisk tworzy i promuje dobre praktyki biznesowe oraz, we współpracy z uczelniami i biznesem prowadzi intensywne działania na rzecz rozwoju kompetencji i kadr. PSML jest dziś wiarygodną instytucją, realizującą w szerokich partnerstwach programy takie jak: www.dobryprzetarg.pl , www.topyoung100.pl , www.cloudnine.com.pl , www.konferencja-proconpolzak.pl , www.niezwalniam.pl , Klub CPO, PSME, Konkurs Lider Zakupów i wiele innych o których można przeczytać na www.psml.pl Pracujemy nad profesjonalną ofertą wspierania rozwoju, podnoszenia efektywności organizacji oraz włączania biznesu w procesy edukacyjne. Ofertę opieramy na wypracowanych mechanizmach, trwale wiążących twórców z sukcesem przedsięwzięcia.

Strona internetowa

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, są to obecnie 124 podmioty: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także prowadzenie badań branżowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA). W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions.
Strona internetowa
https://sar.org.pl/

Klub Agencji Eventowych SAR

Klub Agencji Eventowych SAR powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. W jego skład wchodzą wiodące agencje event marketingowe działające na polskim rynku, które spółpracują ze wszystkimi czołowymi na rynku podmiotami zajmującymi się event marketingiem w Polsce. Członkami KAE są liderami w branży marketingu eventowego – najbardziej angażującej formy komunikacji. Rolą Klubu jest również tworzenie i promowanie wysokich standardów i dobrych praktyk oraz edukacja rynku, w zakresie szerokorozumianego event marketingu.
Strona internetowa
https://kae.com.pl/

Klub Producentów Reklamowych

Klub Producentów Reklamowych SAR powołany został w styczniu 2018 roku w celu promocji efektywnego postępowania w obszarze produkcji filmów reklamowych, wspierania doskonalenia umiejętności zawodowych producentów i rozwoju wiedzy o produkcji reklamowej oraz promowania produkcji reklamowej jako profesjonalnego działania w obszarze komunikacji marketingowej. Obecnie w skład KPR wchodzi osiem domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Graffiti, Lucky Luciano, Opus Film, OTO, Papaya i Watchout. Klub działa w strukturach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i jest członkiem europejskiej federacji organizacji branżowych producentów filmów reklamowych CFP-E.
Strona internetowa

BOOSTMEET - Ministry of Creativity wspólnie z platformą eventową Meeting Application stworzyła usługę na miarę nowych czasów i potrzeb klienta. Nowa usługa łączy kompetencje agencji event & online experience ze sprawdzoną, bezpieczną i bardzo funkcjonalną platformą do realizacji wydarzeń digitalowych oraz hybrydowych. W jednym miejscu klient otrzymuje pełną, spersonalizowaną obsługę pozwalającą zoptymalizować działania, koszty, oszczędzić czas i siły na przygotowanie wydarzenia. Usługa www.boosmeet.com pozwala na zintegrowanie i skoordynowanie działań specjalistów z różnych branż, co znacząco wpływa na podniesienie efektywności działania.

Strona internetowa

El Padre - Tworzymy doświadczenia
Łącząc profesjonalizm z wizją opracowujemy i realizujemy eventy dopasowane każdorazowo do potrzeb klienta, tworząc jego wyjątkowe doświadczenia ze spotkań, gali, konferencji, pokazów, a także różnego rodzaju działań marketingowych. Wrażenia, których dostarczamy cieszą się uznaniem naszych klientów, dzięki czemu w badaniu Millward Brown dla „Media i Marketing Polska” uzyskaliśmy tytuł najczęściej polecanej przez nich agencji eventowej. Nasz zespół to kompozycja kompetencji, kreatywności i rzetelności. Od przeszło 13 lat tworzymy doświadczenie sektora MICE i chętnie dzielimy się nim zarówno z klientami, jak również przyjaciółmi z branży.

Więcej na www.elpadre.pl

Media Service to kompleksowa obsługa techniczna i logistyczna twojego wydarzenia:
• Nagłośnienie
• Oświetlenie
• Multimedia
• Podesty i konstrukcje
• Scenografia
• Studia do produkcji wydarzeń online:
- Studio 360 w Sokołowie k. Janek
- Partner techniczny 2side studios na PGE Narodowym
- Partner techniczny w studiach NOVOTEL CENTRUM
• Partnerska i przejrzysta współpraca na każdym etapie realizacji projektu
• Zgrana ekipa specjalistów w dziedzinie techniki eventowej
• Pełny support techniczny - od koncepcji projektu po udaną realizację
Za naszą skutecznością przemawia:
• Ponad 60 osobowy zespół project managerów, realizatorów oraz techników
• Duże zasoby sprzętowe
• Doskonale wyposażony dział scenograficzny
• Wsparcie projektowe, wizualizacje, plany techniczne

http://www.mediaservice24.pl/

MEETING APPLICATION to platforma eventowa /aplikacja wspierająca realizację wydarzeń online/offline o każdym charakterze i dla nieomal niegraniczonej liczby uczestników. Posiada prostą konfigurację opartą na intuicyjnej obsłudze i bardzo użytecznych narzędziach jak np. edytowalne treści. Dzięki temu możliwe jest efektywne zarządzanie wydarzeniem w prosty sposób oraz zwiększenie zaangażowania użytkowników. Funkcjonalności Platformy: LEANDING PAGE z dostępem do agendy wydarzenia w czasie rzeczywistym i powiadomień push, informacjami o fimie/marce, profili prelegentów/mówców/gości specjalnych, do materiałów merytorycznych i promocyjnych, stref partnerów/sponsorów, STREAMING wydarzenia, NETWORKING pomiędzy uczestnikami,OGÓLNY CHAT z możliwością moderacji lub wyłączenia go,QUIZ z automatycznym zliczaniem punktów uczestników, WERSJA MOBILNA na smartfony.Meeting Application pojawiło się już na 6 kontynentach i w 17 krajach Klienci: SAMSUNG, COTY, COCA COLA, SANOFI, REEBOK. SHELL, DHL, BAYER, ACCOR HOTELS, UPC,

Strona: www.meetingapplication.com

Transmisjalive - W transmisjelive od 2009 roku zajmujemy się realizacją transmisji TV i streamingiem. Realizujemy transmisje z eventów, wydarzeń muzycznych, kulturalnych i sportowych w całej Polsce. Do dyspozycji klientów oddajemy 2 wozy transmisyjne, 4 zestawy mobilne do streamingu, 20 kamer, studio greenscreen w Warszawie i 2 reżyserki w technologii remote production. Od ponad 11 lat obsługujemy najważniejsze wydarzenia w Polsce. Nasza elastyczność i najwyższa jakość usług streamingowych przełożyły się na zaufanie klientów, wśród których są m.in. PZPN, Kancelaria Premiera, KSW, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, Parlament Europejski i wiodące agencje eventowe w Polsce. Transmitowaliśmy też Prezydenta.

Strona - https://transmisjelive.pl

MINISTRY OF CREATIVITY - Agencja oferująca zintegrowane usługi oraz rozwiązania ONLINE / OFFLINE w zakresie EVENT i DIGITAL MARKETINGU oraz PRODUKCJI FILMOWYCH. Budując kompletne, różnorodne projekty komunikacyjne wokół eventu w różnorodny sposób łączy live z digitalem włączając odbiorcę do współtworzenia doświadczania. Agencja proponuje rozwiązania dedykowane markom i zgodne z ich osobowością, w tym:
• kreuje całościowo wydarzenia tworząc content merytoryczny i komunikacyjny z profesjonalną obsługą organizacyjną /produkcyjną/ logistyczną dla wydarzeń online&offline,
• produkuje filmy dla potrzeb wydarzeń online&offline z tworzeniem scenariuszy filmów, sesji nagraniowych, postprodukcji i montażem filmów video, także z podkładami lektorskimi,
• zapewnia oprawę graficzną wydarzeń online&offline z animacjami 2D i 3D,
• buduje strategie wsparcia sprzedaży i promocji produktu w oparciu o Machine Learning,
• oferuje planowanie, tworzenie i wdrażanie kampanii reklamowych w sieci - Google Ads search, Google Display Network, w serwisie You Tube,
• zapewnia kampanie PR w social media, w tym monitoring mediów, analitykę webową/social media oraz badania audytoriów mediowych,
• realizuje kreatywne wysyłki materiałów promocyjnych klienta,
• koordynuje współpraę z influencerami w zakresie promocji produktów marki.
Klienci Agencji to m.in: Loreal Polska, Parfums Christian Dior, AstraZeneca, Volvo Cars Poland, Inter Cars, Cersanit, Land Rover/Jaguar i wiele innych.

Strona: www.ministryofcreativity.pl